هیچ کدام از سه گزینه جانشینی زین الدین زیدان در رئال مادرید، آلگری، لو و رائول، هنوز تماسی از سوی این باشگاه دریافت نکرده اند.

رئال نگران نیست؛ زیدان می‌ماند

به گزارش "قدس آنلاین"، سپیدپوشان پایتخت اسپانیا از ادامه مسیر خود با سرمربی فرانسوی شان مطمئن هستند.

زیدان در واکنش به سوالی که در هفته های گذشته بارها و بارها از او پرسیده شده نیز بالاخره مجبور به پاسخگویی شد. سوال این بود: "آیا در فصل بعد هم روی نیمکت رئال خواهد نشست؟"

زیدان پاسخ داد: "من کار را برای باشگاه آسان خواهم کرد. مادرید به من همه چیز داده است."

پیش از این اما زیدان از دادن پاسخ روشن طفره می رفت و تنها به گفتن "خواهیم دید" بسنده کرده بود. واقعیت این است که زیدان تا سال ۲۰۲۲ با رئالی ها قرارداد دارد و آنچه که او در این فصل با تیم آسیب دیده از شیوع ویروس کرونای مادرید انجام داده نیز جای تقدیر دارد.

آاس گزارش کرده است که رئال مادرید با هیچ کدام از گزینه های جانشینی زیدان وارد مذاکره نشده است. این باشگاه با آلگری تماسی نگرفته و همچنین با رائول، ستاره سابق مادرید و سرمربی تیم کاستیا(تیم دوم رئال)، نیز درباره جایگزینی احتمالی صحبتی نکرده است. مدیر برنامه های یوآخیم لو، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان، نیز درباره سرنوشت آینده نیمکت رئال مادرید تماسی از سوی مدیران این باشگاه دریافت نکرده است.

لو ماه آینده در مسابقات یورو برای آخرین بار تیم ملی آلمان را هدایت خواهد کرد و سپس از سمت خود کنار خواهد رفت و از او به عنوان یکی از گزینه های مادرید برای گرفتن جای زیدان یاد می شد. مادرید اما به زیدان اعتماد کامل دارد.

مدیر برنامه یکی از این مربیان به آاس گفته است: "اگر باشگاه یمانند رئال مادرید درباره تغییر سرمربی و یا حتی احتمال جدایی از سرمربی فکر می کرد، تا الان حداقل دو گزینه برای جانشینی انتخاب کرده بودند و زیر سر داشتند."

گفته می شود که الگری در حال حاضر بسیار نزدیک به برعهده گرفتن هدایت یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی است.

* رائول گزینه ایده‌آل جانشینی زیدان در آینده

رائول همچنان هدایت تیم کاستیا را بر عهده دارد. او، پس از اینکه زمان زیدان در مادرید به سر آمد، گزینه ای ایده آل برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید است. او یک سرمربی با همان استایل و سبک زیدان است: می داند چطور رختکن را کنترل کند، با رسانه ها چطور کنار بیاید و احترام تمام رئالی ها را نیز به عنوان اسطوره مادرید دارد. این همان فرمول موفقیت زیدان بود.

در پایان فصل سرمربی فرانسوی باید با رئالی ها به مذاکره بنشیند. اما با توجه به حذف در نیمه نهایی چمپیونزلیگ و در میانه نبردی دیگر برای قهرمانی در لالیگا، تا آن موقع او شش دانگ حواسش را به کارش خواهد داد.

مشخص شده است که این سرمربی ۴۶ ساله نیز مشتاق به ادامه همکاری با رئال مادرید است و یم خواهد که رهبری این تیم در پروژه هیجان انگیز جدیدشان را بر عهده داشته باشد، جای که قرار است با امضای قرارداد با امباپه و شاید هالند، انقلاب کوچکی در مسیر آینده رخ دهد.

منبع: ورزش ۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.