۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 751640

از سوی وزیر آموزش‌وپرورش؛ «برنامه سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش‌وپرورش»، مستند به نقشه راه برنامه زیر نظام‌های سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه ابلاغ شد.

برنامه سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد

قدس آنلاین؛ با «تصویب برنامه‌های زیر نظام‌های شش­گانه سند تحول تا افق ۱۴۰۴» در شورای عالی آموزش‌وپرورش که مبنای تدوین برنامه‌های سالانه وزارت آموزش‌وپرورش در طول برنامه ششم توسعه است و با بهره‌گیری از تجارب سال‌های ۹۸ و ۹۹، «برنامه سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش‌وپرورش» به همراه برش استانی فعالیت‌ها مطابق با نقشه راه برنامه زیر نظام‌های (برنامه‌های اجرایی) سند تحول در طول برنامه ششم توسعه ابلاغ شد.

در این بخشنامه تصریح‌شده است:

-واحدهای ستادی حداکثر تا پایان خردادماه نسبت به تدوین و ابلاغ دستورالعمل­های موردنیاز برنامه‌های جدید ابلاغی اقدام و از صدور بخشنامه­های موردی پس ‌از آن خودداری کنند. مسئولیت پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه‌هایحوزه‌های تخصصی به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها به عهده واحدهای مربوط است که باید گزارش مستمر پیشرفت برنامه‌ها را ارائه کنند.

- برنامه ابلاغی، مبنای توزیع و مصرف اعتبارات سال ۱۴۰۰ است و میزان تحقق اهداف کمی ملحوظ در آن متناسب با منابعی که تخصیص می‌یابد، قابل ارزیابی است.

- رصد و پایش برنامه‌ها در سال ۱۴۰۰ در تمام سطوح توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بر اساس شاخص­های تعیین‌شده در این برنامه انجام خواهد شد. واحدهای مربوط، مسئولیت دارند ضمن ارزیابی از عملکرد مجموعه و تهیه گزارش پیشرفت به‌صورت دوره‌ای، حداقل هر شش ماه یک‌بار، میزان تحقق برنامه را رصد کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.