در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱ شبکه بین المللی و برون مرزی صدا و سیما اقدام به پخش برنامه از حرم مطهر رضوی کردند.

پخش برنامه از بارگاه منور رضوی توسط ۱۱ شبکه بین المللی و برون مرزی

به گزارش قدس آنلاین، با مشارکت مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان، ارادتمندان حضرت رضا(ع) در نقاط مختلف دنیا به ۵ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و آذری زائر بارگاه منور رضوی شدند.

با تلاش های صورت گرفته خادمان رسانه ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، ماه مبارک رمضان امسال شبکه های بین المللی چون شبکه امام رضا(ع)، شبکه الایام عراق، شبکه اسلام اصیل، شبکه الاهواز، شبکه الاتجاء، شبکه هدهد، شبکه طاها و برخی از شبکه های اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و همچنین شبکه های برون مرزی صدا و سیما چون شبکه الکوثر، شبکه جام جم، شبکه سحر اردو و شبکه سحر آذری اقدام به پخش برنامه از حرم مطهر رضوی کردند.

شبکه الایام عراق با پخش ویژه برنامه سحرگاهی از ساعت ۱:۳۰ تا ۲:۳۰، شبکه جهانی امام رضا(ع) و شبکه سحر اردو با پخش ویزه برنامه سحرگاهی از ساعت ۲:۳۰ تا ۳:۱۵ و شبکه سحر آذری از ساعت ۳:۳۰ تا ۵ صبح میهمان مخاطبان خود بودند.

شبکه های کودک و نوجوان هدهد و طاها نیز هر روز به مدت ۱۵ دقیقه با حزب خوانی قرآن کریم از بارگاه منور رضوی میهمان مخاطبان کودک و نوجوان بودند.

شبکه های امام رضا علیه السلام، الکوثر و اسلام اصیل هر شب از ساعت ۳ تا ۳:۵۰ ویژه برنامه لیالی رمضان را بر روی آنتن بردند و شبکه الاهواز نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با ویژه برنامه لیالی رمضان میهمان مخاطبان خود بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.