گیلان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: ‌تمرکز ما روی پلاک های غیر استانی بوده و با استقرار در مبادی ورودی استان از ورود خودروهای پلاک غیر استانی در حد توان جلوگیری می‌کنیم.

 ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان گیلان ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به ممنوعیت‌های وضع شده برای جلوگیری از سفرهای منتهی به تعطیلات عید فطر اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین همه استان‌ها با خودروی شخصی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه به‌غیر از سه شهرستان استان مابقی شهرستان‌های گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند خاطرنشان کرد: طبق روال قبلی ورود و خروج از این شهرها که محدوده نارنجی کرونایی هستند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر درون استان اعمال نمی‌شود افزود: به‌عنوان مثال اگر فردی بخواهد از لاهیجان به رشت سفر کند چون هر دو شهر در یک استان است شامل ممنوعیت نخواهد شد؛ اما خودروهای شخصی با پلاک غیربومی اجازه سفر به گیلان را ندارند و به‌محض رؤیت با آنان برخورد می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.