باوجود اینکه عنوان شده تیم هایی از ایتالیا، اسپانیا و آلمان خواهان به خدمت گرفتن سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ شده اند، سرمربی زنیت این خبرها را رد کرد.

سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت در سال‌های اخیر همواره یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا بوده است. آزمون که این فصل با ۱۹ گل در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه و شانس نخست کسب این عنوان است، از ماه‌ها پیش به تیم‌های بزرگ نسبت داده شده است.

آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد اما رسانه‌های روسیه و سایر کشورهای اروپایی احتمال جدایی او در این فصل و انتقال به تیم بزرگ‌تری را جدی می‌دانند.

اخیراً از دورتمند آلمان، سویا و والنسیا اسپانیا، آ اس رم و آتالانتا ایتالیا به عنوان مشتریان جدی سردار آزمون نام برده شده است.

این در حالی است که «سرگئی سماک» سرمربی زنیت می‌گوید آزمون تا الان پیشنهاد جدی نداشته و به نوعی خبرهای رسانه‌ای را تکذیب کرده است.

سماک در گفتگو با سایت «gq» روسیه در خصوص پیشنهادات زیادی که برای آزمون مطرح می‌شود، گفت: تا به امروز هیچ پیشنهاد جدی برای هیچیک از بازیکنان زنیت وجود ندارد. شاید پیشنهادات بعداً بیاید. مهمترین چیز خواست خود بازیکن است. او باید بخواهد برای باشگاه بازی کند. لازم نیست کسی را به زور مهار کنید. البته علاقه باشگاه‌های اروپایی برای هر فوتبالیستی از لیگ روسیه یک گام رو به جلو است و نیاز نیست جلوی آن گرفته شود.

سرمربی زنیت در خصوص احتمال جدایی «یوری ژیرکوف» هم گفت: من چنین احساسی ندارم. ژیرکوف یک بازیکن افسانه‌ای و یک فوتبالیست فوق العاده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.