رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که یوونتوس از بازیکنان خود خواسته تا تاخیر چهار ماهه در پرداخت دستمزدها را در راستای کمک به بهبود وضع اقتصادی باشگاه بپذیرند.

برای دریافت حقوق ۴ ماه صبر کنید!

به گزارش "قدس آنلاین"، یوونتوس در این فصل نه تنها در زمین، که در خارج از زمین نیز با بحران مواجه بوده است و این تیم از پرداخت سر وقت دستمزد بازیکنانش ناتوان است.

لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که مدیران یووه از بازیکنان خواسته اند تا در جهت کمک به بهبود وضع مالی باشگاه، با تاخیری چهار ماهه در دریافت دستمزدشان موافقت کنند.

کوریره دلو اسپورت نخستین روزنامه ای بود که در ماه آوریل گزارش کرد که بازیکنان یوونتوس هنوز درباره این مشکل تصمیمی نگرفته اند.

یک سال پیش بازیکنان یووه موافقت کردند تا پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و بحران اقتصادی ناشی از آن، پرداخت دستمزدهای‌شان به تعویق بیافتد.

این امر در آن زمان به بیانکونری اجازه داد تا مبلغ ۹۰ میلیون یورو را در یک سال مالی دخیره کند، اما این بار باید دید که آیا بازیکنان یووه بار دیگر با این درخواست باشگاه موافقت خواهند کرد؟

پیش از دیدار این تیم با ساسولو در هفته ای که گذشت، آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، این موضوع را که از بازیکنان این تیم خواسته شده تا تاخیر در پرداخت دستمزدشان را بپذیرند، رد کرد.

پیرلو گفت: "فعلا که نه، همه چیز مطابق معمول است. ما هرگز چنین چیزی را در این باره نشنیده ایم. پرداختی ها همیشه سر وقت انجام شده اند و ما آرام هستیم و مشکلی نداریم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.