ساری- رییس پلیس راه مازندران گفت که با اعمال محدودیت‌های جدید کرونا ویژه تعطیلات عیدفطر، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو که قصد ورود به این استان را داشتند، جریمه و یا به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.

۲۵۰۰ خودرو از مبادی استان مازندران بازگردانده شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ علیرضا قدمی روز جمعه اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه‌های ارتباطی منتهی به این استان از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۵ همین ماه ممنوع است.

وی افزود:  اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر به صورت جدی در این استان ادامه دارد  و لذا خودروهایی که بدون توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله به این استان سفر کردند، پنج میلیون ریال جریمه شدند.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به مازندران را دارند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری مبدا حرکت باشند، اظهار داشت: بیشتر خودروهایی که در ایام تعطیلات عیدفطر قصد ورود به مازندران را داشتند یا مازندرانی‌های مقیم پایتخت بودند و با تهرانی‌هایی بودند که در شمال ویلا داشتند.

سرهنگ قدمی با تاکید بر این که تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان بر روی خودروهای غیر بومی مسدود است ، اظهار داشت : ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه ، در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.