شرکت سونی بیش از ۲۵ بازی برای PlayStation ۵ در دست ساخت دارد.

سونی در حال ساخت بیش از ۲۵ بازی برای کنسول PlayStation ۵

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بر اساس گزارش‌های منتشر شده به زودی چند بازی جدید وارد پلی استیشن ۵ می‌شوند، همچنین ادعا می‌شود که سونی در حال توسعه بیش از ۲۵ بازی جدید برای PlayStation ۵ است علاوه بر این، تقریباً نیمی از این بازی‌ها کاملاً جدید هستند.

چند پروژه وجود خواهد داشت که در ژانرهای بزرگ و کوچک، متفاوت خواهند بود. بدیهی است که این خبر خوبی برای طرفداران پلی استیشن است که در نهایت گزینه‌های بیشتری روی کنسول خود خواهند داشت. با این حال این واقعیت که سونی بخشی از توسعه این بازی‌ها است، به معنای وجود بازی‌های اول شخص نیست.

طبق گفته Gamesindsutry.biz، سونی معمولاً به مدیریت و کمک به تولید بازی‌ها توسط سایر توسعه دهندگان کمک می کند و این شرکت این کار را با نام تجاری PlayStation Studios انجام می دهد. این مورد توسط معاون ارشد پلی استیشن، اریک لمپل تأیید شده است، در مصاحبه اخیر او گفت که بازی‌های PlayStation Studios  به این معنی نیست که ما کاملاً توسعه دهنده هستیم، این معنی است که ما آن را به عنوان یک طرف اول مطرح کردیم.

این به روشنی توضیح می‌دهد که چرا ممکن است سونی به طور همزمان روی چنین عناوین زیادی کار کند. با این وجود، ویژگی‌های  زیادی در مورد این بازی‌ها باید وجود داشته باشد که طرفداران پلی استیشن از آن خوشحال شوند، بازی هایی مانند Ratchet & Clank: Rift Apart ، Gran Turismo ۷ ، God of War: Ragnarok و Horizon Forbidden West که ما از قبل در مورد آنها می‌دانیم، بسیار جذاب هستند.

طبق گفته سونی که مشکلات فعلی عرضه PS۵ به این زودی ها برطرف نمی‌شود، این خبر توسعه بازی‌های جدید می تواند خبر تسکین دهنده‌ای برای طرفداران این غول فناوری باشد، اگرچه سونی در حال حاضر حدود ۷.۸ میلیون دستگاه فروخته است اما روند فروش‌های بعدی آن قطعا کند خواهد بود.

با این حال سونی سخت تلاش می کند تا تولید کنسول‌های خود را افزایش دهد تا دستگاه‌های بیشتری برای خرید وجود داشته باشد. طبق گفته توتوکی، مدیر ارشد مالی سونی، تقاضای پلی استیشن ۵ از بین نخواهد رفت و این قسمت مثبت ماجرا است، او معتقد است که پس از شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای آخرین کنسول سونی افزایش زیادی یافت و همچنان افزایشی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.