شاخه نظامی جنبش فتح از نیروهای تحت امر خود خواست که کرانه باختری را به جهنمی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کنند.

فراخوان گردان‌های «الاقصی»: کرانه باختری را برای اسرائیل جهنم کنید

قدس آنلاین: «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن به حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و بی‌تحرکی عربستان سعودی واکنش نشان داد.

الحوثی در صفحه توئیتر خود نوشت: «عربستان، بمباران هوایی و تجاوز خود به یمن را متوقف کند و این کار را علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد که فلسطین را بمباران می‌کند».

شبکه خبری المیادین به نقل از الحوثی گزارش داد: «از عربستان سعودی و ائتلاف آن می‌خواهم، برای پیروزی قربانیان خانواده‌ها و مسئله فلسطین، رژیم غاصب را هدف چند حمله قرار دهد».

این مسئول یمنی خاطر نشان کرد، جمهوری یمن نیز در عوض این اقدام ریاض، حق خود در پاسخگویی به حملات را نادیده خواهد گرفت؛ هر چند که حملات و محاصره عربستان علیه یمن ادامه پیدا کند.

این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه یک منزل را در غرب شهر غزه بمباران کردند.

در جریان این حملات دو زن و پنج کودک به شهادت رسیدند. نیروهای امدادرسانی، اجساد این شهدا را از میان آوار منزل ویران شده، خارج کردند.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه گذشته اعلام کرد که در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات مردم در کرانه باختری دستکم  نُه فلسطینی شهید و ۴۷۴ نفر زخمی شدند.

مردم مناطق مختلف کرانه باختری روز گذشته و پس از برپایی نماز جمعه در شهرها و روستاهایشان در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به غزه و تجاوزات آن علیه قدس تظاهرات کردند که با حمله نظامیان صهیونیست روبه‌رو شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.