رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس معتقد است اسرائیلی‌ها با اهانت به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان درواقع یک عملیات انتحاری علیه خود صورت داده و جبهه مقاومت را برای حمله به تل‌آویو انگیزه‌مند کردند.

اسرائیل با اهانت به مسجدالاقصی در ماه رمضان نابودی خود را سرعت داد

به گزارش قدس  آنلاین احمدحسین فلاحی  با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، گفت: صهیونیست ها خلاف آنچه در تحقیقات میدانی به دست آورده بودند وارد جنگ با جبهه مقاومت شدند که همین جریان باعث شد جریان مقاومت قوی تر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اشتباه راهبردی و تکراری اسرائیل، باعث شد جبهه مقاومت به مقابله با این رژیم بپردازد، گفت: متأسفانه صهیونیست ها جنگ های 33 روزه، 22 روزه ، 8 روزه و 24 ساعته را فراموش کرده و تصور کردند با یک جنگ دیگر می توانند قدس را از آن خود کنند.

وی ادامه داد: اهانت صهیونیست ها به مسجدالاقصی و افزایش محدودیت برای مسلمانان در واقع یک عملیات انتحاری برای خودشان بود که حتی باعث تقویت مقاومت در عرصه سیاسی شده است.

فلاحی در ادامه با بیان اینکه مقاومت هر روز در حال تقویت بوده و نظام جمهوری اسلامی نیز حمایت خود را از آنها اعلام کرده است، عنوان کرد: جبهه مقاومت با پشتوانه جمهوری اسلامی قدرت بیشتری گرفته و صحبت های اخیر رهبر معظم انقلاب باعث شده حتی در داخل قدس نیز تحرکاتی آغاز شود که شمارش معکوس نابودی اسرائیل را تسریع کند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشورهای مرتجع عرب با اسرائیل، خاطرنشان کرد: ملت های این کشورها با دولت های وابسته خود به اسرائیل همراه نیستند ضمن اینکه در کشورهایی همچون اردن، مصر و سایر کشورهای منطقه تحرکاتی علیه صهیونیست ها در حال شکل گیری است که نشان می دهد منطقه آبستن تحولاتی عظیم به رهبری جبهه مقاومت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.