۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 752267

بهزاد غلامپور ، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در جریان بازی استقلال برابر حریف سنتی خود، به محض شروع درگیری وارد ماجرا و به شدت خبرساز شد، مربی دروازه‌بان‌های استقلال مدعی است تصور کرده یکی از بازیکنان تیم مقابل با فرهاد مجیدی درگیر شده به هیم دلیل واکنش تندی نشان داده است!

بادیگارد یا مربی گلرها

رفتار غلامپور به اندازه کافی عجیب بود اما عجیب‌تر از آن حرف‌های وی بابت چرایی ماجرای درگیری او با بازیکن حریف است.مگر میدان جنگ است که هر کسی یارکشی کند و فریاد بکشد؟!وقتی مربی تیم به این شکل آماتورگونه رفتار کند از بازیکن جوان و بی‌تجربه چه انتظاری است؟ فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم سعی در آرام کردن فضای حاکم بر بازی و جنجال به وجود آمده داشت، حالا چطور بهزاد غلامپور مدعی است بازیکن پرسپولیس به مجیدی حمله کرده است؟!

آیا بهزاد غلامپور بادیگارد فرهاد است که چنین جمله‌ای عجیب را مطرح کرده است؟! تا آنجا که می‌دانیم و باشگاه استقلال اعلام کرده ایشان مربی دروازه‌بان‌های تیم است، یعنی وظیفه دارد بر اساس قراردادی که با مجموعه استقلال امضا کرده دروازه‌بان‌ها را به مرز بالای آمادگی برساند تا در جریان بازی‌های لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند! اتفاقی که جناب غلامپور گویا آن را از خاطر برده است!

باید به جناب غلامپور! یادآوری کرد، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، توانمندی دفاع از خود را دارد،شما نیازی نیست در نقش بادیگارد ظاهر شوید بلکه بهتر است تمام انرژی خود را معطوف به گلرهای تیم کنید تا آن‌ها عملکرد بهتری در جریان بازی داشته باشند، مرور گل‌هایی که استقلال در دو هفته اخیر از حریفانش دریافت کرده این واقعیت را نشان می‌دهد که گلر تیم در آمادگی کامل به سر نمی‌برد، آیا این نکته برای شما اهمیتی ندارد؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    بازم استقلال و حاشیه و فرار روبه جلو....