۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 752268

مدیران باشگاه استقلال که زمان زیادی تا جدایی از این باشگاه ندارند وبا تغییراتی که به زودی در بدنه دولت انجام خواهد شد باید از این باشگاه جدا شوند، بنای حمایت از فرهاد مجیدی را گذاشته‌اند تا شاید با این حربه بتوانند جام حذفی را بدست آورند.

با فرهاد تا آخر فصل ادامه می‌دهیم

مدیران باشگاه استقلال که می‌دانند با تغییر درکادر فنی ممکن است اوضاع تیمشان بدتراز این شود پس از شکست دیگری که استقلال در لیگ برتر تجربه کرد، به حمایت از مجیدی پرداختند.

درهمین راستا حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در نطقی اعلام کرد حمایت از سرمربی استقلال همچنان ادامه دارد. او گفت: «از نظر ما شرایط پیچیده نیست. گفت‌وگوهایمان را قبلاً با کادرفنی انجام دادیم. باید با آرامش کارمان را انجام بدهیم. کادر فنی و بازیکنان همه تلاششان را کردند. در دربی۹۵ هم پرسپولیس یک موقعیت داشت و از آن استفاده کرد. حق استقلال باخت نبود. شرایط را بحرانی نمی‌دانیم و حمایتمان را ادامه می‌دهیم. امیدواریم تیم خیلی زود خودش را پیدا کند و استقلالی باشد که هواداران انتظار دارند».

با توجه به اظهاراتی که نظری انجام داده می‌توان با قطعیت گفت که باشگاه استقلال با مجیدی تا آخر فصل ادامه خواهد داد اما تداوم حضور این مربی روی نیمکت استقلال درلیگ بیست و یکم منوط به دست یافتن به جام قهرمانی حذفی است.  تردیدی نیست اگر مجیدی نتواند دراین جام هم موفق شود، با تغییراتی که به طور قطع در وزارت ورزش انجام می‌شود ومدیران جدید در رأس کار قرار می‌گیرند، بعید است که مجیدی بتواند از مدیران آینده استقلال رأی اعتماد بگیرد. بنابراین سرمربی استقلال باید قدر این فرصتی را که مدیران کنونی دراختیارش قرارداده‌اند، بداند.

گرچه استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما حرکت کند استقلال کاملاً مشهود است و آبی‌ها بازگشت بسیار تلخی هم به لیگ برتر داشته‌اند و با دو شکست پی درپی عملاً جام لیگ را از کف داده‌اند و فقط جام حذفی را پیش روی خود می‌بینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.