بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۳ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش ۱۷ میلیارد ریال و کشف ۲ نفر کلاهبردار در استان خبر داد.

کشف پرونده های کلاهبرداری به ارزش ۱۷ میلیارد در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام شکایتی مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های خرید و فروش آپارتمان، خودرو و جعل امضاء از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه اقدامات اطلاعاتی، فنی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده با جدیت توسط کارآگاهان دنبال شد، افزود: در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان موفق به شناسایی کلاهبرداران شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه با سرعت عمل و تیزهوشی کارآگاهان، ۲ نفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند، تصریح کرد: کلاهبرداران با مشاهده مستندات پرونده و ادله کافی به ۱۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۷ میلیارد ریال اعتراف کردند.

مطهری زاده با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: پلیس همواره امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز خود دانسته و از مردم عزیز نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.