استاندار خراسان رضوی در دیدار با رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: این استان استعداد بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که باید در حوزه زیرساختی و حمایت از این استعدادها اقدامات اجرایی صورت گیرد.

 ورزش استان نیاز به حمایت‌های زیرساختی دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی دوومیدانی در ورزشگاه امام رضا(ع) افزود: برگزاری این مسابقات با وجود محدودیت ها و قوانین سخت به‌خصوص محدودیت‌های کرونایی در مشهد اقدام بسیار بزرگی بود.

رییس فدراسیون دوومیدانی نیز با قدردانی از استاندار خراسان رضوی در حمایت از برگزاری مسابقات بین المللی این رشته در ورزشگاه امام رضا(ع)، گفت: این مسابقات بعد از انقلاب برای اولین بار در ایران به میزبانی مشهد مقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

هاشم صیامی افزود: با توجه به شرکت چندین دونده از کشورهای مختلف، برگزاری این مسابقات موجب شد ضریب اطمینان برای کشور در مدیریت و برنامه ریزی مسابقات بین‌المللی فراهم شود.

وی با بیان اینکه از عوامل توانمند خانم برای برگزاری بخش بانوان این دوره از مسابقات استفاده شد، ادامه داد: شرکت تمامی استان‌ها در این رویداد و برگزاری مسابقات بخش بانوان از دیگر نکات حائز اهمیت این رویداد ورزشی بود.

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: این مسابقات برای بالا بردن امتیاز و به‌ دست آوردن سهمیه المپیک برای ورزشکاران مهم بود.

صیامی ادامه داد: تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات دو و میدانی واکسن کرونا زده بودند و از همه آنان تست کرونا گرفته شد.

او افزود: در این مسابقات ورزشکاران از ۹ کشور حضور داشتند که شامل ۶۰ مهمان خارجی می شد.

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) فروردین امسال در ۲ بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

این مسابقات که در تقویم فدراسیون جهانی دو و میدانی ثبت شده، برای ورزشکاران حاضر در آن دارای امتیاز به منظور انتخاب المپیکی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.