معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت نان به استان اعلام نشده است و با هرگونه گران فروشی در این باره نیز برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

 مجوزی برای افزایش قیمت نان در خراسان رضوی صادر نشده است/برخورد جدی با گران فروشان

مرتضی اشرفی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: افزایش قیمت نان یک موضوع کشوری است و تاکنون نیز مجوزی درباره تغییر قیمت آن به استان اعلام نشده است.

وی افزود: هفته گذشته جلسه ای با همکاری همه دستگاه های تاثیرگذار و مرتبط با موضوع نان در خراسان رضوی برگزار و اطلاعات لازم درباره قیمت تمام شده این کالا در استان تهیه شده است  و در حال جمع بندی آنها برای انعکاس به تهران هستیم.

وی ادامه داد: غفوری مقدم ،معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی را نیز مامور پیگیری این موضوع کرده ایم و از وی خواسته ایم که از تهران حیطه اختیارات استان درباره قیمت نان را استعلام بگیرند تا بر اساس نظرات  کارشناسی شده  و طرح آن در کارگروه گندم، آرد و نان خراسان رضوی ،درباره احتمال تغییر قیمت نان و زمان اجرای آن تصمیم گیری لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: از این رو قیمت نان در سطح استان در حال حاضر تغییر نکرده و مطابق با قیمت تعیین شده طی دو سال گذشته و درج شده در نانوایی های سطح استان است، بنابراین  هر گونه گران فروشی درباره نان تخلف می باشد و مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت و  ازمردم استان نیز تقاضا داریم اگر با مواردی از این تخلف مواجه شدند از طریق تماس با سامانه های نظارتی  نظیر ۱۲۴گزارش نمایند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.