اعتراض‌ مادران مشهدی و زنان افغانستانی‌ مقیم این شهر در محکومیت کودک کشی‌ها در غزه و افغانستان به دفتر سازمان ملل کشید و تجمعی با عنوان «مادرانه» جهت هم‌دردی مادران مشهدی با مادران شهدای مکتب سیدالشهدا در کابل و مادران شهدای فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.

تجمع مادران مشهدی در همدردی با مادران فلسطینی و افغانستانی

به گزارش قدس آنلاین، پیش از ظهر امروز در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد تجمعی با عنوان «مادرانه» جهت هم‌دردی مادران مشهدی با مادران شهدای مکتب سیدالشهدا درکابل و مادران شهدای فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.

در این تجمع، جمعی از مردم مشهد به همراه مادران و فرزندان‌شان و افغانستانی‌های مقیم مشهد و خانواده‌های شهدای مدافع حرم شرکت کردند و در حرکتی نمادین برای دانش‌آموزان شهید مدرسه دخترانه در افغانستان شمع روشن کردند تا فریاد این مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم فلسطین، علیه رژیم غاصب اسرائیل و اقدام تروریستی افغانستان شعار دادند و این رفتارهای وحشیانه را شدیدا محکوم کردند.

همچنین در بخش دیگری از این تجمع اعتراضی، پرچم اسرائیل در اعتراض به جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین اشغالی به آتش کشیده شد.

در پایان تجمع کنندگان با قرائت بیانیه‌ای مراتب اعتراض خود را به کودک کشی مستکبران و عواملشان اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

گفتنی است؛ چندی پیش در اقدامی تروریستی ۸۵ نفر از کودکان مدرسه سیدالشهدا در افغانستان شهید شدند و رژیم صهیونسیتی نیز طی چند روز اخیر حملات گسترده‌ای علیه مردم فلسطین را آغاز کرده که همچنان ادامه دارد و تعداد زیادی از زنان و کودکان بی دفاع در این حملات شهید و مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.