دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی اظهار کرد: برای توسعه فرهنگ قرآن و نماز باید از انجام اقدامات بدون خروجی که قبلاً امتحان خود را پس داده‌اند، پرهیز کرد، قطعاً کنار هم بودن نوجوانان نخبه قرآنی و پیشکسوتان می‌تواند به خلق برنامه و ایده مناسب کمک کند

خلق ایده قرآنی در سایه همکاری پیشکسوتان و نوجوانان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی رودبارنی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، از برگزاری مسابقه قرآنی «نسیم رحمت» با مشارکت ستاد اقامه نماز استان با جمعیت هلال احمر استان خبر داد و افزود: این مسابقه با مشارکت ۲۴۰ نفر از خانواده هلال احمر در سطوح مختلف ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مطالب مسابقه «نسیم رحمت» برگرفته شده از کتاب تک جلدی تفسیر نور، حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی است، اظهار کرد: محتوای مورد نظر صبح تا عصر در گروه بارگذاری شده و مخاطبان به مدت یک ساعت فرصت پاسخگویی داشتند.

رودبارانی تعداد منتخبان مسابقه یاد شده ۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: فعالیت‌های قرآنی در همین محدوده خلاصه نشده است و فعالیت‌ها در فضای مجازی همچون قبل ادامه دارد. به این فضا تنها نباید به چشم آسیب نگاه کرد. چراکه اگر برنامه‌ریزی با خروجی مناسب مدنظر باشد، می‌تواند تحول آفرین باشد.

وی با تأکید بر اینکه برای توسعه فرهنگ قرآن و نماز باید از انجام اقدامات بدون خروجی که قبلاً امتحان خود را پس داده‌اند، پرهیز کرد، اضافه کرد: قطعاً کنار هم بودن نوجوانان نخبه قرآنی و پیشکسوتان می‌تواند به خلق برنامه و ایده مناسب کمک کند.

رودبارانی همچنین به انجام جشن تکلیف دانش‌آموزی ویژه نوجوانان پسر ۱۵ و دختران ۹ ساله استان اشاره کرد و افزود: این مراسم به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی دانش‌آموزان در فضای شاد برگزار و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.