سمنان- رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان گفت: انتخابات در شهرستان سمنان کاملاً به‌صورت مکانیزه برگزار می‌شود.

انتخابات در سمنان مکانیزه برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ علی‌اکبر معنوی صبح امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: تا قبل از برگزاری انتخابات به‌صورت مستمر جلسه برگزار خواهیم کرد و در این جلسات برای رفع مشکلات و استفاده از تجربه‌ها شهرستان‌ها اقدامات و گزارش‌ها را ارائه می‌دهند.

وی افزود: حوزه فناوری اطلاعات نقش بسزایی در برگزاری انتخابات دارد و قبل از برگزاری انتخابات تمام‌کارها باید پیگیری و بررسی شود تا مشکلی را در استان نداشته باشیم.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه کارشناسان باید کار نظارت را انجام دهند و از سرگروه‌ها در کارها کمک بگیرند، ادامه داد: پوشش شعب در استان سمنان مطلوب است.

معنوی بیان کرد: تمام تجهیزات احراز هویت که در سنوات قبل تحویل فرمانداری‌ها شده است، باید برای ارسال به وزارت کشور در اختیار استانداری قرار گیرد و مجدد وزارت کشور، تعدادی از دستگاه‌ها را با توجه به تعداد شعبات در استان و درصدی را به‌عنوان پشتیبان جهت توزیع در فرمانداری‌ها در اختیار استانداری قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.