کهگیلویه و بویراحمد- نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات سد تنگ سرخ ملی بوده و باید مسئولان کشوری جوابگوی این روند کند باشند.

مسئولان کشوری در اهمال اجرای سد تنگ سرخ پاسخگو باشند

به گزارش قدس آنلاین؛  آیت‌الله سید نصیر حسینی در آیین افتتاح انحراف آب سد مخزنی تنگ سرخ یاسوج با بیان اینکه این طرح بزرگ و اثرگذار در استان کهگیلویه و بویراحمد است اظهار کرد: باید خداوند را به خاطر وفور نعمت آب در استان شاکر باشیم که یکی از استان‌های دارای ذخایر آب فراوان در کشور به شمار می‌رویم و خداوند این نعمت را به مردم استان ارزانی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: باید به بهترین نحو ممکن از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

حسینی با قدردانی از کسانی که به فکر استفاده از ظرفیت آب برای تحول در استان هستند یادآور شد: سد مخزنی تنگ سرخ آب آشامیدنی شهر یاسوج همچنین آب مورد نیاز کشاورزی و صنعت را تامین می‌کند که باید برای ایجاد اشتغال در استان از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این آب مورد نیاز شهرستان دنا و همچنین بخشی از آب مورد نیاز شهر شیراز از این سد تامین می‌شود که نشان دهنده اهمیت این پروژه است.

حسینی با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده است، یادآور شد: باید انحراف آب در سال ۹۳ به سرانجام می‌رسید اما بعد از ۱۰ سال تازه این کار در حال انجام است که جای تامل دارد و هم جای اعتراض و مطالبه از مسئولان کشوری که چرا باید این پروژه چنین به درازا بکشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.