۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 752473

بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه از ظهر دیروز تاکنون ۷ نفر به آمار جان‌باختگان کرونایی استان بوشهر افزوده شده است گفت: تاکنون یک‌هزار ۱۱۲ نفر در بیمارستان‌های این استان به سبب ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

 بوشهر در تب کرونا می‌سوزد

به گزارش قدس آنلاین؛ سعید کشمیری آمار مبتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر را دارای شیب نزولی دانست و اظهار داشت: از  بیماران در وضعیت حاد در شبانه‌روز گذشته ۷ نفر آنان فوت کردند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت ابتلا به کرونا شکننده است افزود: تاکنون یک‌هزار و ۱۱۲ نفر به سبب ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که بخش عمده‌ای از فوتی‌ها مربوط به موج چهارم از فروردین ماه تا اردیبهشت امسال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۹۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شدند تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، وضعیت رنگ‌بندی ۱۰ شهرستان استان را مورد اشاره قرار داد و گفت از ۱۰ شهرستان استان، دیلم، جم و دیر دارای شرایط زرد هستند و ۷ شهرستان بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.