۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 752479

هیئت مدیره استقلال نزدیک به ۱۰ روز پیش در آخرین جلسه کاری خود مصوبه ای داشت که بر اساس آن احمد مددی موظف شد در اسرع وقت رئیس آکادمی باشگاه را از کار برکنار کند و با هماهنگی هیئت مدیره یک نفر را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کند.

آکادمی استقلال در مظان اتهامات مالی

از آنجا که احتمال مقاومت احمد مددی در این رابطه وجود داشت، هیئت مدیره یک گام جلوتر رفت و در ادامه مصوبه خود تأکید کرد مدیر معزول آکادمی به هیچ عنوان حق فعالیت در سمت های دیگر در مجموعه باشگاه استقلال را نخواهد داشت.

تصویب چنین مصوبه ای به نوعی آچمز کردن احمد مددی بود، چون وی به هیچ عنوان حاضر به قطع همکاری با فریادشیران نبود، حتی تهدید کرده بود اگر او از آکادمی برکنار شود، به عنوان معاون ورزشی باشگاه مشغول فعالیت خواهد شد.

اعضای هیئت مدیره که تصور نمی کردند مقاومتی از سوی مدیرعامل صورت گیرد، وقتی دیدند در کانال رسمی باشگاه که زیر نظر مدیرعامل اداره می‌شد رپرتاژهای تبلیغاتی متعددی در خصوص فریادشیران منتشر می‌شد به شدت دربرابر این اتفاق موضع گیری کردند تا داستان به یک موضوع جنجالی تبدیل شود. در همین میان اما برخی کانال‌های تلگرامی و پیج های هواداری از ورود دستگاه های نظارتی به ماجرا خبر دادند تا شائبه های حاکم بر این اتفاق دو چندان شود.

موضوع شائبه های مالی همیشه در حوزه تیم های پایه وجود داشته اما درباره آکادمی استقلال این اتفاق زمانی برجسته می‌شود که گفته می‌شود برخی فعل و انفعالات و جذب بازیکنان جدید از چارچوب اصلی خارج بوده و بیشتر رابطه در این موضوع تأثیرگذار بوده است.

موضوع کنار گذاشتن فریاد شیران از مجموعه آکادمی استقلال قطعی به نظر می‌آید، تا حدی که حالا برخی منابع غیر رسمی از حضور قریب الوقوع سعید مراغه چیان خبر می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.