گوشی هوشمند Poco M۳ Pro ۵G با باتری ۵۰۰۰mAh و شارژ ۱۸W ارائه می شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند ۵G POCO با باتری ۵۰۰۰mAh عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سال گذشته POCO از استراحت طولانی بازگشت اما تا نیمه دوم سال این شرکت فقط به تغییر نام تجاری تمرکز کرد. با ورود POCO X۳ که POCO M۳ نیز به دنبال آن عرضه شد، این برند با این دو گوشی هوشمند موفق جان تازه ای گرفت. هر دو دستگاه با طراحی و مشخصات اصلی ارائه شده‌اند که براساس سایر گوشی‌های هوشمند Redmi نبوده‌اند.

POCO X۳ به عنوان یک گوشی هوشمند انقلابی میان رده عمل می کرد در حالی که POCO M۳ یکی از بهترین پیشنهادها در بخش گوشی‌های اقتصادی بود. در اوایل سال جاری، این شرکت سری POCO X۳ را با نسخه Pro با پردازنده Snapdragon ۸۶۰  به روزرسانی کرد. اکنون این شرکت POCO M۳ خود را با نسخه POCO M۳ Pro بروزرسانی می‌کند، برخلاف X۳ Pro گوشی هوشمند M۳ ۵G را به ارمغان می‌آورد و به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمند ۵G POCO در بازار به فروش می رسد.

در واقع، POCO M۳ Pro ۵G اولین گوشی هوشمند میان رده POCO خواهد بود که از قابلیت اتصال ۵G برخوردار است. همچنین این دستگاه نمایشگر را با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، ویژگی که M۳ از آن بی بهره است،به همراه خواهد داشت. در داخل دستگاه، گوشی هوشمند جدید دارای پردازنده  MediaTe Dimensity ۷۰۰ خواهد بود، این پردازنده بر اساس فرآیند ۷ نانومتری است و یکی از ارزان‌ترین چیپست های موجود در بازار است که از قابلیت اتصال ۵G برخوردار است. چندی پیش نیز POCO تیزر تبلیغاتی دیگری را منتشر کرد که یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند آینده را فاش می‌کند.

این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۹ مه رونمایی می‌شود، یک تیزر تبلیغاتی دیگر نشان داد که POCO M۳ Pro ۵G باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در این گوشی هوشمند عرضه می‌کند و باتری کوچکتر از ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که در مدل ۴G یافت می شود. با این حال، می‌توان فهمید که این شرکت مجبور بود قسمت‌هایی از این دستگاه را بزند تا یک گوشی هوشمند ۵G را به قیمت پایین تری برساند. جدا از تغییر در ظرفیت باتری، سرعت شارژ در ۱۸ وات ثابت مانده است.

مشخصات احتمالی POCO M۳ Pro ۵G

POCO M۳ همچنین با LCD ۶.۵ اینچی  FHD + با قابلیت DynamicSwitch به شما امکان می‌دهد بسته به محتوا سرعت تازه سازی را بین ۳۰ ، ۵۰ ، ۶۰ یا ۹۰Hz تغییر دهید. علاوه بر چیپست جدید ۵G، این گوشی هوشمند نیز با رم بیشتری عرضه می شود. POCO M۳ اصلی در گزینه هایی با ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس بود و فرض بر این است که شیائومی یک نسخه دیگر با ۶ گیگابایت رم اضافه خواهد کرد. گفته می شود که فضای ذخیره سازی نیز سریعتر است، ما در UFS ۲.۲ برای دو گزینه فضای ذخیره سازی داریم زیرا POCO M۳ با ۶۴ گیگابایت با UFS ۲.۱ عرضه می‌شود. همچنین این دستگاه احتمالاً از پشتیبانی کارت microSD نیز برخوردار خواهد بود.

بخش دوربین باید با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه باشد. طبق شایعات، این دستگاه ممکن است به عنوان Redmi Note ۱۰ ۵G با اسم تجاری جدید عرضه شود و رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ مبتنی بر Android ۱۱ را مستقیماً اجرا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.