هرمزگان- استاندار هرمزگان گفت: فعالیت غیرقانونی دستگاه‌های رمز ارز از طریق بررسی میزان مصرف بی‌رویه برق شناسایی و با آن برخورد جدی خواهد شد.

برخورد با فعالیت غیرقانونی دستگاه های استخراج رمز ارز در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین؛ استاندار هرمزگان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به سیاست‌های عملیاتی استان در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق در استان، مشکلاتی برای واحدهای صنعتی و تولیدی در حال ایجاد بود که با تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، رفع خواهد شد.

همتی ادامه داد: تولید هیچکدام از واحدها نباید به دلیل برق کاهش یابد و با پشتیبانی لازم، برق واحدهای تولیدی و صنعتی به میزان مورد نیاز تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در صورت داشتن امکانات برق اضطراری از آنها استفاده کنند و همچنین برنامه‌ریزی ها را به گونه‌ای تنظیم کنند که از مدت زمان ساعت ۱۳ تا ۱۸ که پیک مصرف برق محسوب می‌شود، برای بارگیری و تزریق مواد استفاده شود تا صرفه‌جویی در مصرف برق هم صورت گیرد.

همتی عنوان کرد: افرادی که قصد استفاده از رمز ارزها را دارند، باید از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مجوز قانونی دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.