چهار محال و بختیاری- سال‌ها تاخیر در بهسازی جاده لردگان-ایذه خسارات جانی و مالی گسترده‌ای به مردم منطقه و البته مسافران تحمیل کرده است؛ اما ظاهرا قرار است به‌زودی کلنگ بهسازی جاده به‌زمین زده شود.

 بهسازی جاده لردگان-ایذه پس از سال‌ها آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، سال‌های سال جاده‌ لردگان-ایذه از نگرانی‌های مردم استان به ویژه شهرستان لردگان بود، تا جایی که اتفاقات ناگوار و تصادفات زیادی در این جاده رقم می‌خورد و همچنان ادامه دارد.

 عبدالرضا امیری، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان لردگان، مشکل این جاده را عدم تامین اعتبار بیان کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن این جاده به اعتبارات زیادی نیاز است که محقق نشده است.

اکنون بعد از تحمل رنج بسیار برای مردم و مسافران جاده، خبری مسرت بخش دل‌ها را امیدوار کرده تا روزی از این مسیر و جاده، خبری دلخراش شنیده نشود، این خبر آغاز کلنگ زنی جاده آن هم نه تنها در چهارمحال و بختیاری، بلکه در سوی دیگر جاده و در استان خوزستان است.

فرماندار شهرستان لردگان اظهار داشت: جاده لردگان - ایذه طبق برنامه‌ریزی انجام به زودی کلنگ زنی می‌شود. برای این جاده در محدوده استان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

سعید صالحی تاکید کرد: با هماهنگی انجام شده این کلنگ زنی به صورت همزمان و مشترک در دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان با حضور مسئولان کشوری زده خواهد شد و استان خوزستان هم از سمت خودش شروع به کار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.