مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان پیرامون ساخت و تجهیز کتابخانه‌های حاشیه شهر مشهد به تفاهم رسیدند.

کتابخانه‌های حاشیه شهر مشهد تجهیز می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد سنجری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با نهاد کتابخانه‌های استان، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد تا در راستای اجرا و عملیاتی کردن تفاهمات صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: تمام تلاش ما در سازمان همیاری و واحدهای مختلف این است تا با بهترین عملکرد خود اعتمادی که به مجموعه سازمان شده است را پاسخگو باشیم.

سنجری در خصوص پروژه‌های عمرانی نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی، گفت: با توجه به توان عمرانی و بازرگانی در سازمان همیاری، آمادگی لازم را در جهت مشاوره و همکاری در اجرای طرح‌های در حال احداث و تجهیز کتابخانه‌های مورد نظر آنان به ویژه در حاشیه شهر مشهد داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی، نیز در ادامه این دیدار، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های ویژه سازمان همیاری در حوزه‌های گوناگون، در چند سال اخیر استفاده از توان و پتانسیل‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف مورد توجه نهاد کتابخانه‌ها قرار داشته است.

 وی با اشاره به همکاری سازمان همیاری در تجهیز کتابخانه امام خمینی(ره) مشهد، بیان کرد: طرح‌های مختلف دیگری به منظور ساخت کتابخانه در فرودگاه و همچنین ۱۰ نقطه حاشیه شهر مشهد در دستور کار قرار دارد که قطعاً با فراهم شدن سازوکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت تخصصی شرکت همیار سازه توس واحد عمرانی سازمان همیاری، می‌تواند با سرعت بیش‌تری به سرانجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.