عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن، حمله به محور مقاومت به عنوان حامی اصلی آرمان فلسطین و متهم کردن آن را شرم آور خواند.

محمد البخیتی: حمله به محور مقاومت شرم آور است

قدس آنلاین: «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در مصاحبه اختصاصی با این شبکه بر اینکه کشورهای عربی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه باید برای اخراج سفرای آمریکا به عنوان حامی این رژیم به حرکت درآیند، تاکید کرد.

او گفت: سوریه، حزب الله، ایران و یمن کمک‌های زیادی به مسئله فلسطین کرده اند و حمله به این محور و متهم کردن آن شرم آور است.

البخیتی تأکید کرد: مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین حامل این پیام است که شکست اسرائیل ساده و امکانپذیر است. ملت یمن آرمان فلسطین را مسئله محوری خود می‌داند و علت اصلی تجاوز علیه یمن نیز همین است.

او در ادامه گفت: پیام من به گروه اخوان المسلمین این است که تحریم کالاهای آمریکایی ضرورت دارد. به این گروه می‌گوییم برای متحد کردن و نه متفرق کردن امت تلاش کند. در حال حاضر سؤال این است اگر محور مقاومت تصمیم بگیرد نبرد فراگیری را علیه اسرائیل آغاز کند، نقش ترکیه و قطر چه خواهد بود؟

عضو ارشد جنبش انصار الله یمن در پایان اعلام کرد پیام ما به ملت فلسطین این است که آنان الهام بخش امت هستند و مطمئن باشند شکست اسرائیل امکان‌پذیر است.

طی هفت روز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری بیش از ۶۰۰۰ فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و ساختمان‌های مسکونی متعددی تخریب شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.