جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی را به اعتصاب سراسری در روز سه شنبه و برپایی راهپیمایی‌های گسترده به سمت نقاط درگیری با اشغالگران اسرائیلی و مسدود کردن تمامی جاده‌ها و مسیرها به روی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست دعوت کرد.

دعوت حماس برای اعتصاب سراسری در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی

قدس آنلاین:  این جنبش تاکید کرد که ملت فلسطین به آزادی سرزمین خود امیدوار است و حمایت از مقاومت، تنها راه پایان دادن به جنایات دشمن و تعدی علیه محله شیخ جراح، مسجد الاقصی و غزه است.

حماس بیان کرد که در این لحظات تاریخی تمامی فلسطینیان باید دست به دست هم داده و این راه را با عزم و اراده‌ای پولادین ادامه دهند و دشمن را مجبور کنند که حقوق این ملت را به رسمیت شناخته و به جنایات خود علیه آن پایان دهد.

این جنبش ضمن ستودن مقاومت و پایداری فلسطینیان در سرتاسر فلسطین، تاکید کرد که شعارهای حمایت‌آمیز از مقاومت در کرانه باختری و اصرار ساکنان غزه به حمایت از مقاومت به رغم ادامه جنایات وحشیانه دشمن، بیانگر این است که جهت قطب نمای این ملت واضح و روشن است و مقابله همه جانبه با دشمن زوال و نابودی آن را نزدیک‌تر خواهد کرد.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.