سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مهمترین مدرک برای شرکت در انتخابات شناسنامه و همچنین همراه داشتن کدملی است، از این رو نداشتن کارت هوشمند ملی مشکلی برای شرکت در انتخابات ایجاد نمی کند.

  آمار دقیقی از رای اولی ها درخراسان رضوی وجود ندارد/نداشتن کارت ملی هوشمند مشکلی برای حضور در انتخابات ایجاد نمی کند

محمدعلی نبی پور در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: هنوز آمار دقیقی از تعداد رای اولی های خراسان رضوی  برای حضور در انتخابات خرداد ماه وجود ندارد.

وی همچنین درباره  اینکه ایا  افراد برای شرکت درششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین  انتخابات ریاست جمهوری  ملزم به داشتن کارت هوشمند ملی هستند نیز گفت: طبق قانون ، مهمترین مدرک برای شرکت در انتخابات همراه داشتن شناسنامه و  کدملی است، از این رو افرادی که هنوز کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند با به همراه داشتن کارت ملی قدیمی یا رسیدی که هنگام ثبت نام کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

سرپرست ستاد انتخابات  خراسان رضوی  با بیان اینکه نداشتن کارت ملی هوشمند مشکلی برای رای دهندگان ایجاد نخواهد کرد، افزود: اما اگر افراد شناسنامه خود را در اختیار ندارند با مراجعه به ادارات ثبت احوال  برای دریافت المثنی اقدام کنند و به روزهای نزدیک انتخابات موکول نکنند  تا برای حضور در انتخابات با مشکلی مواجه نشوند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.