مجلس شورای اسلامی، احسان قاضی‌زاده هاشمی را به نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.

قاضی‌زاده نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات شد

قدس آنلاین: «سیداحسان قاضی زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان، سرخس و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در جلسه اخیر این شورا به همراه «حسام الدین آشنا» نامزدهای عضویت در این کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بودند. در نهایت و پس از رای گیری وی به عنوان نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما

در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

شورای نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برابر ماده ۶۲ قانون انتخابات ریاست جمهوری، به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای انتخابات از امکانات عمومی و نظارت بر همه مباحث مربوط به تبلیغات انتخابات تشکیل می‌شود و اعضای این کمیسیون را دادستان کل کشور، وزیر کشور، یکی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما، یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان به عنوان ناظر و رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌دهند.

سید احسان قاضی زاده پیش از این نیز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عضو این کمیسیون بوده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و  شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.  

 
 
 

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.