۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 752763

شاید برایتان کمی تعجب آور باشد ولی فصل تابستان فصل شلوغی تور مشهد است، در این فصل به دلیل تعطیلی مدارس و اینکه مشهد به دلیل داشتن آب و هوای متعادل‌ تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان است؛ همیشه مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد.

سفر تابستانی دلچسب به مشهد با طعم زیارت

به همین دلیل تور مشهد تابستان، یکی از محبوب ‌ترین تورهای تابستان ۱۴۰۰ بشمار می رود و مهمتر اینکه مراسمات مهمی که در تابستان امسال در حرم مطهر رضوی برگزار می ‌شوند که از جمله مهمترین و اصلی ترین آن ‌ها مراسم جشن عید غدیر و مراسمات عزاداری در دهه اول محرم در مشهد می باشد که همین دلایل باعث میشود این بازه زمانی بسیار شلوغ و مملو از مسافر شود.

سوال بسیار حائز اهمیت این است که بهترین زمان سفر به مشهد در تابستان دقیقا چه زمانی است؟ خوب اگر قصد تهیه تور تابستانی مشهد را دارید، این موضوع را در نظر بگیرید که در این فصل مشهد بسیار شلوغ است، اما اول هفته ‌ها شرایط مناسب ‌تر و ایده آل تری را برای سفر به مشهد دارید. چرا که بیشتر زائرین اگر هم شاغل باشند، ترجیحشان این است که آخر هفته را برای سفر به مشهد انتخاب ‌کنند. در نتیجه باید انتظار افزایش نرخ تور مشهد در اواخر هفته را داشته باشید و با این شرایط اقدام به خرید تور مسافرتی این مقصد نمایید. در ضمن همین حالت را در نیمه دوم تابستان هم شاهد هستیم؛ در نیمه دوم تابستان و به خصوص در شهریور ماه، شهر مشهد و حرم مطهر بسیار شلوغ می شود و قیمت تور مشهد نیز با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید تور مشهد با قیمتی مناسب و برای روزهای غیرتعطیل را دارید، بهتر است تا ۱۰ روز پیش از تاریخ سفرتان، اقدام به خرید تور مسافرتی مشهد نمایید. اگر هم قصد سفر به مشهد در روزهای تعطیل و شلوغ فصل تابستان را دارید، حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به خرید تور مورد نظرتان کنید؛ تا حق انتخاب بیشتری برای انتخاب هتل و یا مسیر سفر خود داشته باشید.

از آنجاییکه معروف ترین شهر توریستی مذهبی ایران، مشهد نام دارد! پایتخت معنوی کشورمان قطعا یکی از مکان هایی است که نه تنها مقصد اصلی مسافران تور داخلی بوده بلکه بسیاری از گردشگران خارجی که به کشورمان سفر می کنند، مشتاق دیدن جاذبه های دیدنی و جذاب مشهد هستند. خوشبختانه مشهد یکی از بهترین و جذاب ترین شهرهایی است که همیشه جذاب ترین تفریح های دنیا را با بهترین کیفیت در خود جای داده است. همین که به روزهای گرم تابستان نزدیک می شویم برنامه ریزی برای داشتن بهترین تفریح های هیجان انگیز در مشهد یکی از دغدغه های مهم شما مسافران تور مشهد حساب می شود و از آنجاییکه مشهد به دلیل اینکه یکی از مسافر پذیرترین شهرهای کشور شناخته می شود، همیشه برنامه های هیجان انگیز متنوعی را برای شما در نظر می گیرد تا بتوانید با خاطراتی خوش و به یادماندنی از این شهر دل بکنید. در ادامه قصد داریم تا بهترین تفریح های مشهد در تابستان را به شما معرفی کنیم.

پارک های آبی مشهد، خنک ترین تفریح در تابستان

در فصل گرمی مثل تابستان هیچ چیزی بهتر از آب تنی نمی تواند حال شما را سر جا بیاورد. خوشبختانه شهر مشهد در این مورد همیشه فعالیت های جذابی داشته است و با خلاقیت و استفاده از زیرساخت های مناسب شهری در نقاط مختلف شهر پارک های آبی مهیجی را بازگشایی کرده است. دلایل زیادی هست که شما گردشگران در تابستان این پارک آبی ها را انتخاب کنید مثلا: پارک های آبی مشهد به عنوان استانداردترین و با امکانات ترین پارک های آبی خاورمیانه به حساب می آیند و خوشبختانه قیمت بلیط ورودی مناسبی هم دارند، ضمنا زمان استفاده از یک سانس پارک های آبی به قدری زیاد بوده که می توانید نهایت استفاده را از محیط ببرید. هر یک از پارک های آبی شهر دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی مشهد دارند و امکانات و خدمات عالی همچون رستوران، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی دارند.

باشگاه های پینت بال مشهد، بهترین گزینه تفریح تابستانی

از جمله لوکس ترین و مهیج ترین تفریح هایی که این روزها مطابق میل بسیاری از جوانان قرار گرفته و جزو تجربیات جدید بشمار میروند، می توان به بازی پینت بال اشاره کرد. این ورزش به عنوان یکی از جدیدترین بازی های گروهی در باشگاه های مختلف مشهد توانسته به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کند و روزانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. از دلایل جذابیت این بازی می توان به این موارد اشاره کرد که این بازی یک بازی جذاب و هیجان است که می تواند راه خوبی برای تخلیه انرژی شما محسوب شود و مهمتر اینکه جزو جدید ترین ورزش و بازی بین المللی بوده که مخاطب جوان زیادی دارد. همچنین قیمت بلیط متوسطی دارد اما پرداخت این هزینه ارزش دارد. ضمنا دسترسی به باشگاه های پینت بال به دلیل تنوع زیادی که در مشهد دارد بسیار آسان است.

طرقبه و چالیدره مشهد، تابستانی ترین منطقه مشهد

بسیاری از اهالی مشهد ترجیح میدهند در فصل های گرم سال کمی از شهر دور شوند و برای گذراندن اوقات خوش و مفرح خود هم از شلوغی شهر خود را دور کنند و هم به مکان های خنک تر بروند. اگر شما هم خود را جزو این دسته از افراد می دانید، پیشنهاد می کنیم به غیر از طرقبه و چالیدره مشهد به هیچ گزینه انتخابی دیگری فکر نکنید. همچنین لذت بردن از انواع تفریح هایی مانند قایق سواری، دوچرخه سواری در این مکان برایتان امکان پذیر است. طیف متنوعی از رستوران ها و غذاهای جذاب انتظار شما را می کشند و وجود تله کابین و زیب لاین و تله سیژ معروف این منطقه شما را غرق در هیجان و لذت می کند و در آخر شما سوارکاری را به عنوان هیجان انگیزترین تفریح خارج شهری را می توانید در خارج شهر تجربه کنید.

سایت پروازی مشهد، گزینه ای عالی برای گذراندن تعطیلات تابستانی

سایت پروازی مشهد از بهترین تفریحات در شمال شرق کشورمان به حساب می آید، شما در این محل شانس استفاده از تفریحات هیجانی نظیری همچون: پاراگلایدر، پاراموتور و جایروکوپتر را می توانید داشته باشید، این سایت مدرن با تجهیزات منحصر به فردش در کنار مربیان حرفه ای آموزش های مورد نیاز برای استفاده از هر تفریح را به شما می دهد تا پس از آن سوار بر بازی ها شوید، آدرس سایت پروازی مشهد در منطقه توریستی شاندیز، میدان ولیعصر می باشد که پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به این جاذبه حتما با این مجموعه تماس بگیرید.

لذت یک روز هیجان انگیز در شهربازی ملت

شهربازی ملت مشهد از بزرگ ترین و قدیمی ترین جاذبه های تفریحی مشهد بشمار می رود، این جاذبه درست در مرکز بزرگ ترین بوستان مصنوعی ایران قرار گرفته است، تفریحات هیجان انگیز مشهد در این شهربازی به انتهای خود رسیده است، در این محل شانس سوار شدن بر بلندترین فان فار غرب آسیا را پیدا می کنید و از سایر بازی های مناسب هر رده  های سنی می توانید نهایت لذت را ببرید، البته این محل در روزهایی که شرایط آب و هوایی مناسب نباشد تعطیل می شود.

در نهایت شما علاقه مندان این امکان را دارید که با انتخاب تورهای داخلی و خارجی تابستان ۱۴۰۰ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه ای است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای مسافرتی مشهد در تعطیلات تابستانی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به   namigasht.comسایت نامی گشت، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.