تیم فوتبال استقلال که در رقابت‌های لیگ برتر برابر ذوب‌آهن شکست خورد و شانس قهرمانی‌اش را به حداقل رساند، در جام حذفی توانست این تیم اصفهانی را شکست دهد و به یک چهارم نهایی صعود کند.

استقلال ۲- ذوب‌آهن۱؛فرشیدو قایدی ستارگان صعود

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی شامگاه امروز چهارشنبه با دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند ۲ بر یک حریف اصفهانی را شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی(بابک مرادی)، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی قایدی(۸۶ آرمان رمضانی) و ارسلان مطهری(۶۰ آرش رضاوند) به میدان رفت.

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم احتیاط را در دستور کار داشتند و همین امر اجازه نداد بازی موقعیت گل زیادی داشته باشد و دروازه ها با خطر جدی مواجه شود. اما در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد.

شاگردان فرهاد مجیدی نیمه دوم را متفاوت با نیمه اول آغاز کردند و از همان ابتدا برای رسیدن به گل برتری حملات پرتعدادی را روی دروازه مهمان اصفهانی انجام دادند و خیلی زود هم به گل برتری رسیدند.

در دقیقه ۵۵ توپ ربایی مهدی قایدی از مدافع ذوب آهن این بازیکن را در موقعیت عالی درون محوطه جریمه قرار داد تا پاس زمینی او مقابل دروازه خالی به فرشید اسماعیلی برسد و این بازیکن با ضربه ای آرام گل برتری آبی پوشان را به ثمر برساند.

در حالی که استقلال قصد داشت با کنترل بازی جلوی حملات حریف اصفهانی را بگیرد در دقیقه ۶۴ اشتباه عجیب از سیدحسین حسینی بازی را به تساوی کشاند تا همه چیز از نو شروع شود. در این دقیقه بازیکن ذوب آهن از میانه زمین توپ بلندی را برای مهاجم خود ارسال کرد و در حالی که بازیکنی مزاحم حسینی نبود قصد داشت توپ را در آغوش بکشد اما توپ از دستانش خارج شد تا دارکو بیدوف با ضربه ای آرام دروازه خالی را باز کند.

بازی جذاب دو تیم در نیمه دوم با گل دوم فرشید اسماعیلی و استقلال ادامه پیدا کرد و دو دقیقه بعد از گل تساوی، این آبی پوشان بودند که در یک همکاری خوب وارد محوطه جریمه ذوب آهن شدند و اسماعیلی با ضربه ای فنی و دقیق با پای چپ گل برتری تیمش را وارد دروازه شاگردان مجتبی حسینی کرد.

در دقایق باقی مانده آبی ها از گل برتری محافظت کردند و توانستند با پیروزی ۲ بر یک برابر حریف اصفهانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.