خراسان جنوبی- استاندار خراسان‌ جنوبی از حضور تیم اقتصادی آستان قدس رضوی در استان خبر داد.

تیم اقتصادی آستان قدس رضوی به خراسان جنوبی سفر می‌کنند

حمید ملانوری،  شب گذشته ۲۹ اردیبهشت‌، به تشریح دیدار خود با تولیت آستان قدس رضوی پرداخت و گفت: دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با هدف پیگیری مسایل استان و دعوت از این مجموعه برای سرمایه‌گذاری در راستای بهره برداری از ظرفیت‌های موجود انجام شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، وی افزود: ورود آستان قدس رضوی به بحث بهره‌برداری از ظرفیت‌های خراسان‌ جنوبی، قطعاً دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان را شتاب می‌بخشد.

استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: آستان قدس رضوی با حوزه فعالیتی متنوع و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌تواند در زمینه‌های مختلف به ویژه معدن و صنایع وابسته به آن سرمایه‌گذاری کند.

وی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در راستای ایجاد و توسعه مجتمع‌های بین راهی افزود: موضوع احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در یکی از محورهای استان نیز پیشنهاد شد که مورد موافقت مجموعه قرار گرفت.

ملانوری تصریح کرد: مذاکرات ما با حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی به این نتیجه رسید که تیم اقتصادی آستان قدس، هفته آینده به استان سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور مسئولان آستان قدس رضوی و کارشناسان آن مجموعه در ستاد توسعه خاوران و ادامه مذاکرات در زمینه سرمایه گذاری در استان نیز از نتایج این دیدار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.