اردبیل- این روزها هیچ چیزی عجیب‌تر از آن‌که مردم از شرایط بد اقتصادی و گرانی رضایت داشته باشند نیست اما برخی مسئولان از رضایتی به سبک جدید خبر می‌دهند، در حقیقت رضایتی که در پی آن مشخص می‌کند که مردم خود دنبال گرانی هستند.

 وقتی مسئولان تقصیرات را گردن مردم می‌اندازند

به گزارش قدس آنلاین،نان به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سفره‌های مردم یک نقش اساسی دارد و تمامی خانواده‌ها چه مفرح و چه ضعیف برای گذراندن زندگی به گذاشتن نان در سفره نیازمندند به همین دلیل باید در این زمینه با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی تمامی اقشار جامعه قیمت نان هم پایین باقی بماند.

این روزها هیچ چیزی عجیب‌تر از آن‌که مردم از شرایط بد اقتصادی و گرانی رضایت داشته باشند نیست اما برخی مسئولان از رضایتی به سبک جدید خبر می‌دهند، در حقیقت رضایتی که در پی آن مشخص می‌کند که مردم خود دنبال گرانی هستند و این خواسته آنان از مسئولان است.

 قیمت نان خشک از نان بیشتر است؛ مردم از گرانی‌ نان راضی‌اند 

در این باره مهدی اشجع رئیس اتاق اصناف استان اردبیل در گفت‌وگو با رسانه‌ها از استقبال مردم از گرانی نان خبر داد و اظهار داشت: مردم از گرانی‌ نان راضی‌ هستند و با خواسته مردم روش گران شدن آن هیچ مشکلی ندارد و روش مناسبی است و به همین دلیل گرانی نان باید اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه می‌دهد: این که مردم از فروش نان خشک به قیمت بیشتر از نان، به این منطق رسیده‌اند که چاره‌ای برای این اقدام باید اتخاذ شود و در این زمینه بارها خود مردم این موضوع را اعلام کرده است و گرانی نان خوشحالی کشاورزان را هم به دنبال دارد و سبب افزایش گندم نیز می‌شود و با توجه به این که در چهار سال گذشته افزایش قیمتی وجود نداشته بنابراین گرانی اخیر معقولانه و بجا است.

بیشتر بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.