بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاه‌بردار حرفه‌ای با ۳۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری از شهروندان توسط پلیس فاروج خبر داد.

کلاهبردار ۳۰ میلیاردی توسط پلیس فاروج دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش گوشی هوشمند تلفن همراه اقدام به کلاه‌برداری از وی کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس فاروج قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش شبانه‌روزی و همچنین همکاری شاکی پرونده موفق شدند، متهم را شناسایی کنند ،افزود: این فرد که به همراه ۲ نفر از همدستانش از استان خارج و دریکی از استان‌های جنوبی حضور داشت، بعد از دریافت نیابت قضائی توسط پلیس فاروج دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه درنهایت هر ۳ متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به ۳۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری با ترفند فروش گوشی هوشمند تلفن همراه از یک شهروند اعتراف کرد.

سردار مطهری زاده با تأکید بر اینکه پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت از هرچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه ها و هشدار های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.