شاخه نظامی حماس اتوبوس حامل نظامیان صهیونیستی را با موشک هدایت‌شونده هدف گرفت و ارتش رژیم صهیونیستی این عملیات را تأیید کرد.

 هدف گرفتن اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست با موشک هدایت‌شونده

قدس آنلاین: گردان‌های «القسام» (کتائب القسام) شاخه نظامی حماس اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه نظامی «زیکیم» (واقع در شمال نوار غزه) را با موشک هدایت‌شونده هدف گرفتند.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه فلسطین، اطراف این اتوبوس نیز با خمپاره هدف گرفته شد.

شبکه «المیادین» اعلام کرد، از عملیات القسام در نزدیکی پایگاه زیکیم تصویربرداری شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی به این عملیات اذعان کرد و مدعی شده در حمله به اتوبوس نظامیان این رژیم در شمال غزه یک نظامی مجروح شده است.

رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) دهها بار مناطق مختلف نوار غزه را هدف گرفت و چندین نفر را شهید یا مجروح کرد. در  حمله این رژیم به خانیونس که منزل خانواده «الخوالده» هدف گرفته شد، یک زن ۳۲ ساله فلسطینی به شهادت رسید و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

برخی منابع فلسطینی اعلام کردند، چهار نفر از کودکان مجروح در این حمله فرزندان همین زن هستند.

بر اثر حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منزلی مسکونی در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه ، چهار فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین تقاطع «صافی» در اردوگاه مذکور را نیز هدف گرفت که طی آن نه  نفر دیگر زخمی شدند.

در ادامه حملات، جنگنده‌های صهیونیستی به منزل یک خانواده در نزدیکی خیابان «الجلاء» در مرکز غزه حمله کردند که این منزل به صورت کامل تخریب شد.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند ، از آنجایی که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برقراری آتش‌بس در فردا (جمعه) مطرح شده رژیم صهیونیستی طی ساعات آینده به حملات خود به غزه شدت خواهد داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    خدا را شکر ان‌شاءالله به زودی زمین را از وجود چنین موجوداتی پاک می‌کنیم ، حتی اگر دشمنان و نوچه‌های داخلیشون و نفوذی‌ها خوششون نیاد
  • مهمان ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    بسم ا... القاصم الجبارین !