با توجه به عکس منتشر شده توسط اسپانسر چمپیونزلیگ به نظر می رسد که چلسی قرار است با پیراهن سوم خود که هواداران از آن دل خوشی ندارند در دیدار فینال برابر سیتی به میدان برود.

پیراهن‌های چلسی و سیتی برای فینال CL لو رفت

به گزارش "قدس آنلاین"، به نظر می رسد که پیراهن هایی که دو تیم چلسی و سیتی قرار است در دیدار فینال چمپیونزلیگ در تاریخ هشتم خرداد ماه بپوشند، توسط اسپانسر این بازی، در شبکه های اجتماعی لو رفته است.

با توجه به عکسی که گازپروم منتشر کرده است چلسی قرار است در این دیدار پیراهن سوم خود را به تن داشته باشد. این به آن معنا است که اگر چلسی بتواند در این مسابقه سیتی را شکست دهد، در حالی معتبرترین جام باشگاهی اروپا را بالای سر می برد که بدترین پیراهن تاریخ این باشگاه، به انتخاب هواداران، را به تن دارد!

در این دیدار قرار است شاگردان پپ گواردیولا همان پیراهن های آبی آسمانی که در بازی های خانگی می پوشند را به تن داشته باشند.

با توجه به اینکه چلسی در دو دیدار قبلی خود با منچسترسیتی به پیروزی رسیده است، شاگردان توماس توخل با اعتماد به نفس بیشتری پا به این میدان خواهند گذاشت.

هر چند اگر عکسی که گازپروم منتشر کرده است، حقیقت داشته باشد، چلسی در حالی پا به میدان نبرد در پرتغال می گذارد که پیراهن های قرمز/صورتی با راه راه آبی را بر تن دارد.

زمانی که از این پیراهن ها در ماه سپتامبر رونمایی شد، هواداران چلسی به شدت از این طرح انتقاد کردند و آن را مشابه پیراهن تیم رقیب‌ لندنی‌شان، کریستال پالاس، دانستند.

بازیکنان چلسی در همان ماه سپتامبر با این پیراهن برابر وستهام به میدان رفتند و نتیجه ۳-۳ را کسب کردند. این امر باعث شد تا هواداران آبی ها بگویند که چلسی در این پیراهن ها نه تنها شبیه به کریستال پالاس شده بلکه مانند آنها نیز بازی می کند!

هر چند اکنون به نظر می رسد که بهترین یا بدترین لحظات چلسی با این پیراهن هنوز در راه است و پیروزی یا باخت در فینال چمپیونزلیگ می تواند این پیراهن را تبدیل به محبوب‌ترین و یا منفورترین پیراهن تاریخ باشگاه چلسی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.