رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: انتخابات یک حق الناس است که باید همه‌ ما باید تلاش کنیم تا در این‌موضوع سربلند بیرون بیاییم.

رسانه ها در انتخابات عهده دار مدیریت فضای مجازی باشند

به گزارش قدس آنلاین ؛غلامعلی صادقی در همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰  در سالن رضوان صدا وسیمای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در انتخابات افزود: قشری که کاندیدا و هوادار هستند مشغول کار خودشان و بدنبال اهدافشان هستند، اما خواص در این شرایط وظیفه مهمی دارند که باید به وظیفه خودشان به خوبی عمل کنند.

وی گفت: بر اساس ابلاغی که در ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انجام دادیم بحمد الله اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است و در بخش جرایم با توجه به شرایط موجود نگرانی نداریم، اما یکی از حوزه‌هایی که نگرانی داریم مدیریت فضای مجازی است که شما رسانه باید کمک کنید که در چه مسیری حرکت کنند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت انتخابات در خراسان رضوی افزود: رفتار دشمن بسیار جدی است به تناسب رفتار دشمن بایستی برنامه ریزی کنیم و چند اصل را در انتخابات باید قرار بدهیم که حاکمیت مهمترین اصل در انتخابات است، ما باید از اجرا، نظارت، رسانه و ... یک برنامه ریزی و هماهنگی خوب داشته باشیم تا انتخابات پیش رو را با قدرت پشت سر بگذاریم.

همواره در ادوار گذشته افتخار ما مشارکت سیاسی مردم بوده است

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی  هم در ادامه این همایش گفت:نظام‌هایی که مثل نظام ما اساس و پایه ان همیشه بر اساس حضور مردم بوده است همواره افتخار ما مشارکت سیاسی مردم در صحنه‌های انتخاباتی است.

 محمد علی نبی پور  با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در انتخابات افزود: ما در سال‌های اخیر با حجم بالایی از تبلیغات مخالف‌های نظام مواجه هستیم با شعار های، چون انتخابات تاثیر ندارد و فرقی نمیکند چه کسی رییس جمهور شود و عده‌ای می‌گویند انتخابات اهمیت ندارد، چون اهمیت ندارد شرکت نمی کنیم.

وی با اشاره به عدم رضایتمندی مردم دراین بازه زمانی تصریح کرد: در این موضوع شکی نیست که خیلی از مردم ناراضی هستند و ما در خیلی از حوزه‌ها مشکلات جدی و ساختاری داریم که البته برخی از مشکلات موضوعاتی است که دشمنان قسم خورده نظام پیش آوردند، اما ما برخی سو مدیریت‌ها را که وجود دارد را رد نمی کنیم.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی با تاکید بر برنامه ریزی‌های انجام شده برای پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات پیش رو گفت: ما باید مردم را آگاه کنیم که انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود ومی‌توان بدون نگرانی از این موضوع رای داد همانطور که در خیلی از کشور ها رخ داده است . 

انتخابات در نظام مقدس اسلامی و نظام مردم سالاری دینی بسیار متفاوت است با بقیه کشور

فرمانده سپاه امام رضا (ع) هم در ادامه این همایش گفت: انتخابات صحنه بسیار روشن و شفافی است و نیاز به تلاش دارد، انتخابات در صحنه انقلاب اسلامی فرقش با بقیه نظام‌ها این است که ما انتخاب اگاهانه می‌خواهیم.

سردار یعقوبعلی نظری افزود: یک محور مهم در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت عمومی است، با تمام ابزارهایی که در اختیار می‌تواند باشد باید از طریق دعوت خانه به خانه دعوت به خیر در محلات، دعوت نخبگانی و مهم‌تر از همه این موارد دعوت نفر به نفر باید انتخابات پیش رو را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم .

این انتخابات اولین دوره انتخابات در گام دوم انقلاب است

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی هم درا ین همایش گفت: این انتخابات پیش رو انتخابات مهمی است و اولین دوره انتخابات در گام دوم انقلاب است که نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

محسن نصرپور افزود: انتخابات ۱۴۰۰ اهمیتی بالایی دارد و ما در این رسانه در تمام بخش‌ها برنامه ریزی‌های دقیقی انجام دادیم تا بتوانیم در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو تاثیر خوبی داشته باشیم.


وی گفت: علاوه بر برنامه ریزی‌های استانی دستورالعمل‌های کشوری نیز به ما ابلاغ شده است تا با قرار دادن فضای‌های انتخاباتی و تولید ویژه برنامه‌های انتخاباتی در این مسیر رسالت خودمان را به خوبی انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.