تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی با شکست مقابل تیم سایپا جام قهرمانی را از دست داد.

 خداحافظی شاگردان شریف با جام/ حسرت قهرمانی بر دل دختران فوتسالیست مشهدی باقی ماند

به گزارش قدس آنلاین، هفته چهارم دور نهایی فوتسال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی تیم‌ سایپا میزبان هیأت فوتبال خراسان رضوی بود.

سایپا در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل هیات خراسان پیروز شد. شاگردان یاری در نیمه دوم هم یک گل زدند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا به پایان برسد. تک گل خراسان را نسیمه غلامی به ثمر رساند.

با این شکست شاگردان شریف شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست دادند تا بازهم رؤیای قهرمانی برای مشهدی ها دست نیافتنی باقی بماند.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی درخصوص این بازی اظهار کرد: با سه امتیازی که امروز از دست دادیم، قهرمانی برای تیم ما در این تورنمنت غیرممکن شد.

فاطمه شریف عدم گلزنی در بازی‌ها را مشکل اصلی تیمش دانست و عنوان کرد: در هر بازی مالک توپ و میدان بودیم و تا رسیدن به دروازه عملکرد خوبی داشتیم اما در زدن ضربات پایانی ضعیف عمل کردیم.

وی با بیان اینکه تمرینات ویژه‌ای با بازیکنان داشته، گفت: متأسفانه روز خوب دروازه‌بان ما نبود و تیم سایپا از اندک موقعیت‌های خود نهایت بهره را برد.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت ساراشیربیگی تصریح کرد: سارا زانوی خود را جراحی کرده و طول می‌کشد تا به شرایط آرمانی خود بازگردد البته در این فصل بسیار برای تیم ما مثمرثمر و مفید بود.

شریف با تأکید این موضوع که شیربیگی خانم‌گل آسیا و ۵دوره لیگ‌برتر ایران است، متذکرشد: بار گلزنی تیم روی دوش شیربیگی است و با وجود مصدومیت هم روند خوبی را پشت سر گذاشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد هم به‌عنوان سرمربی در تیم مشهد باقی خواهدماند، بیان کرد: هیچ‌چیز مشخص نیست و پس از پایان فصل جاری در این بابت تصمیم خواهیم‌گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.