۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 753169

دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی و هم افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروه های مقاومت، با بهره مندی از ایمان سرشار و توکل بر قادر متعال و با به کارگیری سلاحهای قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند.

تبریک ائمه جمعه ایران به مردم فلسطین

به گزارش قدس آنلاین، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در بیانیه ای، پیروزی افتخار آفرین ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه با رژیم درمانده و مفلوک صهیونیستی را تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب و بشر الصابرین

پیروزی بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه صهیونیست‌های درمانده و مفلوک، معجزه ی غلبه اراده ملتها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد.

دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی و هم افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروه های مقاومت، با بهره مندی ازایمان سرشار و توکل بر قادر متعال و با به کارگیری سلاحهای قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه وننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد.

این دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.

با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط به زباله دان تاریخ پیوسته است.

اینک این  مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروههای مقاومت اسلامی هستند که دست برماشه در میدان مبارزه آماده ی پاسخگویی قاطع در هرزمان و مکان هستند.

سلام خدا بر شهیدان مقاومت ۱۱روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرور آفرین سیف القدس درود بر رزمندگان گردانهای قسام و قدس و برحماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و بر جوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله ی مقاومت "شیخ جراح".

ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر برآستان الهی می گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن شکن گروههای مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می گویند.

و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.