شبکه جهانی جام جم تدارک ویژه ای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰با توجه به نیاز مخاطبان ویژه خود در سراسر دنیا دیده است.

معرفی ویژه برنامه های انتخاباتی شبکه جهانی جام جم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «ایرانی ام» که هم اکنون از شبکه جام جم پخش می شود، نگاه هویتی و کارکردی به انتخابات داشته و به اهمیت نقش ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در امر انتخابات توجه دارد.

این برنامه بر اساس مخاطب شبکه جهانی جام جم دو رویکرد را پیگیری می کند؛ اول شناخت خواسته ها و نگرش ایرانی ها به انتخابات در کشورهای جهان و بعد نگاه و روایت خبرنگاران خارجی مقیم تهران از فرهنگ سیاسی ایرانی ها . به همین منظور هر برنامه میزبان یک خبرنگار غیر ایرانی است که سابقه حضور در روزهای انتخابات کشور را داشته است.

سفرا و دیپلمات های ایران هم از نحوه برگزاری انتخابات و قوانین حضور ایرانیان خارج کشور در انتخابات در سایر کشورهای دیگر می گویند.

برنامه «ایرانی ام» در بخش های دیگر خود از ظرفیت های علمی امروز ایران خواهد گفت که نشان دهنده تحول خواهی نسل جوان کشور عزیزمان ایران است.

«ایرانی ام» در ۳۰ قسمت، شنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود

دربرنامه سیاسی دیگر شبکه «کنکاش» که به صورت میزگرد و گفتگو است شنبه ها ساعت ۲۰و ۳۰ دقیقه با حضور کارشناسان ارشد حوزه های اجرایی و سیاسی و علمی کشور اهمیت این دوره انتخابات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

یک ویژه برنامه با عناون «مستند ویژه» برای روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات با نام مستند «حضور» در دست تهیه می باشد که ۲۴ خرداد از شبکه جام جم پخش خواهد شد.این مستند نحوه و مشارکت چهار دهه حضور ایرانیان خارج ازکشور درانتخابات به تصویر خواهد کشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.