۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 753235

به نظر می رسد امیر عابدزاده با نمایش خوبی که در چارچوب دروازه ماریتیمو داشت فصل آینده به تیم بزرگ تری در فوتبال پرتغال ملحق شود. 

آمار عجیب عقاب کوچک؛ ۱۰۲ سیو در ۲۹ بازی

به نظر می رسد امیر عابدزاده با نمایش خوبی که در چارچوب دروازه ماریتیمو داشت فصل آینده به تیم بزرگ تری در فوتبال پرتغال ملحق شود. 

به گزارش "قدس آنلاین"، اگر چه امیر عابدزاده در ۲۹ بازی ۳۴ گل خورده و معدل گل خورده او در تیم ماریتیمو در هر بازی بیش از یک گل بوده اما به دلیل سیوهای متعددی که در چارچوب دروازه ماریتیمو داشت تبدیل به یکی از بهترین دروازه بانان فصل جاری لیگ برتر پرتغال شده است. او که ۱۰ کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر پرتغال به نام خود ثبت کرده از نگاه یکی از سایت های معتبری که به لیگ برتر پرتغال می پردازد به همراه مهدی طارمی در تیم منتخب فصل قرار گرفته است. 

ماریتیمو در نهایت با درخشش بازیکنانی چون امیر عابدزاده در جدول بازی های لیگ برتر پرتغال باقی ماند؛ اودر زمینه سیو توپ ها در لیگ برتر سومین دروازه بان است و بدون شک اگر این دروازه بانی را در یک تیم قوی تر انجام می داد اکنون خیلی مورد بحث می بود. دروازه بان موریرنزی و بوآویستا با ۱۰۸ و ۱۰۶ سیو در رده های اول و دوم جدول بیشترین سیوها در لیگ برتر پرتغال قرار دارند. این آمار نشان می دهد امیر عابدزاده در تیمی که برای بقاء در جدول بازی ها به خصوص در هفته های پایانی تلاش می کرده نمایش تحسین برانگیزی داشته و مهیا می شود که وارد یک تیم بزرگ تر در لیگ برتر پرتغال شود. همانند مهدی طارمی که بعد از بازی در ریوآوه پیراهن تیم پورتو را برتن کرد. 

در هفته ی پایانی لیگ برتر پرتغال امیر عابدزاده در شکست سنگین ۵-۱ تیمش در برابر اسپورتینگ نقشی نداشت به این دلیل که به خاطر بقای تیم در جدول رده بندی سرمربی تصمیم گرفته بود به بازیکنانی بیشتر بازی دهد که نیمکت نشین بوده اند. 

امیر عابدزاده به نظر می رسد با این نمایش در اردوی تیم ملی در خرداد ماه هم حضور پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.