مدیران باشگاه منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا برای بازگشت به اولدترافورد تماس گرفته‌اند.

 منچستریونایتد به دنبال جذب دوبارۀ کریستیانو رونالدو

وزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو تماس گرفته‌اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده اند. در هفته‌های اخیر شایعه شده برنده پنج توپ طلا در صورتی که یوونتوس موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، در تابستان پیش‌رو از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد.

شایعه احتمال جدایی رونالدوی ۳۶ ساله از یوونتوس اخیراً پس از خارج کردن خوردهای لوکس او از ویلایش در تورین به مکانی دیگر، قوت گرفت. «آاِس» گزارش داده که کریستیانو می‌تواند پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگردد، تیمی که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در آن عضویت داشت و از آنجا راهی رئال مادرید شد.

طبق این گزارش؛ اولگنار سولسشایر سرمربی نروژی شیاطین سرخ حتی با رونالدو تلفنی صحبت کرده و کریس هم از احتمال بازگشتش به منچستریونایتد استقبال کرده است. فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس اما هنوز تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته و کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یوونتوس می‌تواند در تصمیم وی تأثیرگذار باشد.

رونالدو که تاکنون در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰۱ گل به ثمر رسانده، قرارداد کنونی‌اش با این باشگاه ایتالیایی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد و دستمزد معادل ۳۰ میلیون یورو در سال دریافت می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است؛ در صورتی که رونالدو بخواهد در پایان فصل از یووه جدا شود، این باشگاه برای واگذاری او به باشگاهی دیگر رقم ۲۵ میلیون یورو طلب خواهد کرد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.