بوشهر- سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تقویت زنجیره انسانی برای افزایش امید و خودباوری را شعار طرح مهرواره محله همدل عنوان کرد و از مشارکت ۲۰۰ محله‌ی استان در این طرح خبر داد.

۲۰۰ محله‌ استان بوشهر در طرح مهرواره محله همدل مشارکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قادری، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ تمدید شده، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح مهرواره محله همدل در بیش از ۲۰۰ محله استان در حال اجرا ‌است که می‌تواند روح امید را در جامعه ایجاد کند.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: امروز که به صورت مداوم احساس ناامیدی به جامعه پمپاژ و تلاش می‌شود تا گفتمان امید و توان پیشرفت به عنوان یک سرمایه ‌اجتماعی بزرگ، از مردم ستانده شود، طرح محله همدل می‌تواند با تکیه بر توان گروه‌های مردمی نقشی موثر در دمیدن روح امید و حل مشکلات محله‌های بوشهر ایفا کند.

وی عنوان کرد: طرح مهرواره محله همدل اقدام در راستای حل مشکلات مربوط به ۱۴ محور اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، آموزشی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، زنان، اخلاقی، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، حقوقی، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی، فساد و انحراف عملکرد را در محله‌ها دنبال می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.