مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: در گروه صنعتی ایران‌ خودرو حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل قراردادشان از نوع پیمانکاری است که با مصوبات اخیر مجوز لازم برای تبدیل وضعیت ماهانه ۱۲۰ نفر از این پرسنل گرفته شده و ظرف۳ سال آینده هیچ پرسنل پیمانی در این شرکت نخواهیم داشت.

۱۲۰نفر از پرسنل پیمانی ایران‌ خودرو ماهانه تبدیل وضعیت می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، فرشاد مقیمی  در مراسم تبدیل وضعیت ۵۰ نفر از نیروهای پیمانی شرکت اگزوز خودرو خراسان در نیشابور افزود: برای توسعه کارخانه اگزوز نیشابور سرمایه ثابت آن از ۲۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تشریفات قانونی آن در شرکت یاپکو و مجموعه ایران‌خودرو انجام و مجمع هم برگزار شده است و به دنبال تشریفات قانونی آن در اداره ثبت شرکت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات اساسی در این بخش تامین سرمایه در گردش مورد نیاز است که بخش از آن از طریق ایران‌خودرو و بخش دیگر از طریق تسهیلات استانی باید تامین شود.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: ایران خودرو طی ۲ماه گذشته ۱۷۶ درصد رشد تولید داشته‌ که نشان از تطابق برنامه‌ها با سیاست‌گذاری‌های دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
مقیمی افزود: افزایش ظرفیت خطوط تولیدی برای ارائه بهتر خدمات پس از فروش و رساندن بخشی از آن به بازار صادرات هدف‌گذاری شده و در این بخش حدود ۵۰۰ هزار یورو در نظر گرفته شده است که تا پایان سال تا سقف ۵۰۰هزار یورو می‌رسد و در این بخش تاکنون حدود ۱۹ و نیم‌میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این مراسم گفت: امروز در شهرستان نیشابور در شرکت تولیدی اگزوز سه هدف عمده برآورده شد که یکی راه‌اندازی ظرفیت‌های جدید خطوط تولید در قالب سیاست‌های محوری وزارت صنعت مبنی بر تحقق بخشی ساخت داخل در تولیدات صنعتی به خصوص صنایع خودرو و لوازم خانگی بود.
محسن صالحی‌نیا افزود: در همین چارچوب راه‌اندازی خطوط جدید مربوط به تولیدات ایران‌خودرو در مجموعه اگزوز خودروی نیشابور در دستور کار قرار دارد و امروز تغییر وضعیت پرسنل اگزوز خودرو در شرایط و نحوه استخدام و بهبود شرایط هم آغاز شد تا به مرور این شرایط فراهم شود.
وی اظهار داشت: ارسال نخستین محموله تولیدات صادرات محور از دیگر برنامه‌ها بود و همه اینها در قالب رونق تولید در قالب سیاست‌های  حمایتی دولت محقق می‌شود و نیشابور با دارا بودن چندین شهرک صنعتی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنایع تولیدی برخوردار است که در سال رونق تولید برای تحقق تولید بیشتر باید مانع‌زدایی شود.
مدیر عامل گروه صنعتی تولید قطعات اتومبیل ایران هم در این مراسم گفت: امروز در برنامه راه‌اندازی خطوط جدید بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خط تولید یدک ما افزایش یافته و برای این خط و خط رنگ یدک ۷۹ نفر استخدام و مشغول به کار شده اند.
سعید رضاپناه افزود: مطابق پیش بینی ها بازگشت سرمایه آن طی ۹ ماه انجام خواهد پذیرفت و ارزش پروژه ما ۵۰۰ میلیون یورو است.
وی اظهار داشت: صادرات در محموله های مختلف به عراق صورت خواهد پذیرفت که امروز با حضور معاون وزیر صنعت و مدیرعامل ایران خودرو شاهد ارسال دومین محموله صادراتی به عراق با ارزش ۳۵ هزار یورو هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.