فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن تبریک فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: همانگونه که این شهر عزیز با عنایت خداوند و به دست مردم فتح شد، خرمشهرهای دیگر هم به نوبت، باتوکل به خدا و به دست مردم فتح خواهند شد.

خرمشهرها به نوبت آزاد خواهند شد

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: یکی از اتفاقات بسیار مهم در دفاع مقدس که نصرت الهی را درآن شاهد بودیم، ماجرای آزادسازی خرمشهر است.

وی ادامه داد: دراین واقعه، بنیان گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد. در سوم خردادماه سال ۱۳۶۰مردم سلحشور ایران از جای جای میهن اسلامی به پا خواسته و دست در دست هم و باتوکل به خداوند یگانه، توانستند این قطعه اشغال شده از کشور را فتح و دوباره به آغوش میهن بازگردانند.

سردار نظری خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند که خرمشهرهای بسیاری در پیش است. انشاالله آنها نیز یکی یکی آزاد خواهند شد. انتخابات ریاست جمهوری پیش رو می تواند یکی از این خرمشهرها باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این انتخابات را می توان یکی از خرمشهرها قلمداد کرد که باید آزاد شوند، بیان کرد: اکنون کشور دچار برخی از گرفتاری ها و مشکلات به خصوص در عرصه های معیشتی و اقتصادی شده است. این موضوع به سبب دشمنی زورگویان جهانی با مردم ایران و یا ضعف های مسئولان و مدیران حاضر در کشور اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: همانگونه که خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ باعنایت خداوند متعال بدست مردم فتح شد، گره های اقتصادی امروزه نیز باید به دست خود مردم فتح شود. به همین دلیل مردم می توانند با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، خرمشهرهای اقتصادی را هم فتح کنند که این موضوع برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به این موضوع که مردم باید امیدوارانه وارد صحنه انتخابات شوند و به خداوند متعال توکل و امید داشته باشند، تصریح کرد: این گره های اقتصادی و معیشتی که به نوعی حمله اقتصادی برمردم است و حکم اشغال برخی از نقاط میهن توسط دشمنان این ملت و نظام جمهوری اسلامی دارد، را می توان با شرکت باشکوه در انتخابات، دوباره بازپس گیری کرده و به آغوش مردم مظلوم ایران بازگرداند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.