معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش گفت: در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس چیزی که برعهده وزارت ورزش بوده از گزارش‌های مالی و حسابرسی گرفته تا همه عملیات‌هایی که تکلیف وزارت ورزش بوده، انجام شده است.

کار وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تمام شده است

به گزارش قدس آنلاین، ژاله فرامرزیان در مراسم اختتامیه نور جهانی تنیس زیر 18 سال اظهار داشت: فکر می‌کنم تلاشی که برای برگزاری این مسابقات صورت گرفته آنهم در شرایط کرونا ستودنی است. با وجود کرونا و شرایطی مثل تحریم، تصویر نامناسبی از موقعیت کشورمان را در جهان ارائه داده است و این فرصت ارزشمندی بود و از فدراسیون تنیس تشکر می‌کنم که این دومین تور بین‌المللی است که در طی یک سال برگزار کرده است. امیدوارم همه فدراسیون‌ها تلاش کنند. نقطه عطف دیگر استفاده از اسپانسر برای این مسابقات بود. اگر مسیر  اسپانسرها برای سرمایه‌گذاری در ورزش هماهنگ شود فکر می‌کنم فرصت نشاط و سلامت مردم چندبرابر شود.

وی درباره مشکلات رشته تنیس و عدم دسترسی به زمین‌های این فدراسیون،‌گفت: برخی از قراردادها 3 ساله است و به گذشته برمی‌گردد. امیدوارم امسال فدراسیون تنیس بتواند با تفاهمی که با سازمان تجهیز انجام می‌دهد از 6 زمین ورزشگاه آزادی استفاده کند. سابقه فدراسیون‌ها در پرداخت بدهی‌های سازمان توسعه و تجهیز خیلی سابقه خوبی نبوده است. این شرکت نیز باید هزینه‌هایش از محل درآمدهایش باشد ولی امیدواریم فدراسیون تنیس اطمینان خوبی به شرکت توسعه بدهد و وارد یک قرارداد عادلانه‌ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش، درباره کمک این وزارتخانه، عنوان کرد: ما به فدراسیون تنیس و فدراسیون‌هایی که به شرکت توسعه بدهی داشتند، کمک کردیم تا اعتمادسازی شکل بگیرد. از آن طرف هر شرکت باید بتواند به تعهداتش عمل کند.

وی درباره پاداش المپیکی‌ها اشاره کرد: آئین‌نامه‌ای را مصوب کردیم که بر اساس آن امتیاز مشخص شده است. به طور مثال ورزشکارانی که مدال‌آور المپیک است چند امتیاز خواهند داشت. این امتیاز تقسیم بر منابعی می‌شود که سازمان برنامه به وزارت ورزش اختصاص بدهد و عدد نهایی مشخص می‌شود. تمام تلاش ما این است که این عدد را به حداکثر برسانیم. برای همین جلسه‌ای را هفته آینده با آقای نوبخت خواهیم داشت و سعی می‌کنیم خبرهای خوبی برای ورزشکاران داشته باشیم.

فرامرزیان درباره کمک 10 میلیاردی به فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: بودجه یک رقمی است که در قانون ثبت می‌شود و توسط سازمان برنامه ابلاغ می‌شود. ممکن است کسی رایزنی کند و پولی را زودتر بگیرد ولی این به آن معنی نیست که اعتبار از محل جدید آماده باشد. ما از محل اعتبارات خودمان برای کمک به تیم ملی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی کمک کردیم و تا جایی که نیاز باشد حمایت می‌کنیم.

وی درباره بودجه ورزش‌های المپیکی تصریح کرد: عدد فدراسیون‌های المپیکی را به غیرالمپیکی متفاوت لحاظ کردیم. در اولین مرحله 53 میلیارد تومان برای دو ماه‌شان پرداخت داشتیم. سعی می‌کنیم مرحله بعدی را هم مبلغ قابل توجه‌ای را پرداخت کنیم و برای بازی‌های مقدماتی نیازشان را برطرف کنیم. همچنین هزینه شرکت در المپیک را کمیته ملی المپپیک پرداخت می‌کند. قولی که داده بودیم هر ماه مبلغی را به ورزشکاران پرداخت کنیم، بخش اول را کمیته ملی المپیک پرداخت کرده و بخش دوم را تا 6 ماه ما پرداخت می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش درباره کسب سهمیه بریمانلو در جودو و آیا اینکه با وجود تعلیق این رشته حقوق المپیکی برای او پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: فدراسیون جودو برای رفع تعلیق شکایت کرده و امیدواریم به نتیجه برسد و امیدواریم حقوق افراد تضییع نشود.

فرامرزیان درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: در این باره چیزی که برعهده وزارت ورزش بوده از گزارش‌های مالی و حسابرسی گرفته تا همه عملیات‌هایی که تکلیف وزارت ورزش بوده، انجام شده است. الان در مرحله‌ای است که وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی باید جلسه‌ بگذارند که 3 ماهی طول کشید تا مصوبه صادر شود. الان منتظر هستیم تا ببینیم چه روزی وارد بازار پایه می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.