سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین پیامی را صادر کرد.

پیام سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین

قدس آنلاین: سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین پیامی را صادر کرد که در ادامه، مشروح این پیام را می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ یَنصُرُ مَن یَشَاء وَهُوَ الْعَزِیزُ الرَّحِیمُ
                                                                                             (سوره مبارکه روم)

همبستگی ملی با مقاومت، ابتکار رزمندگان مقاومت، وحدت فلسطینیان و پایداری آنان در میدان نبرد سبب تحقق وعده الهی " وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ" و شکست حمله دشمن و بر هم ریختن محاسباتش گردید و ضمن تغییر معادلات، باعث پیروزی بر دشمن تا دندان مسلح صهیونیستی شد. گروه های مقاومت و شاخه های نظامی شان به حول و قوه الهی و با تکیه بر عزم و اراده راسخشان پیروز شدند و در سایه دلاورمردی های مقاومت توانستند از ملت خویش دفاع کرده و دست دشمن را قطع نمایند.

کشتار دختران و زنان بی دفاع و بی گناه در افغانستان و فلسطین اشغالی وغزه،یادآور آیه "وَ إِذَا الْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ" و نشانگر آن است که دشمنان اسلام، هنوز از اسلام‌ستیزی و سناریوی فشار بر مسلمانان و آواره‌سازی پیروان دین مبین اسلام دست برنداشته‌اند و در سایه‌ی سکوت مرگ‌بار نهادهای حقوق بشر، از افراط‌گرایان غربی و شرقی، با جدیت پشتیبانی می‌کنند.

از یاد نبرده‌ و نخواهیم برد که سناریوی نسل‌کشی‌های این ددمنشان در فلسطین، سوریه، عراق و یمن و اقدامات ننگین و ضد حقوق بشری آنان به پایان نرسیده است و هنوز هزاران زن ومرد و کودک مسلمان در سراسر جهان به دستِ عمال جنایتکار  قدرت‌های اهریمنی کشته می‌شوند . همان‌ها که در آشکار و نهان، به حمایت از رژیم غاصب فلسطین و دولتمردان بی‌کفایت و جنایت‌پیشه‌ی عربستان و.. می‌پردازند و روند اشغالگری و تهاجم را در کمال آرامش و بدون فشار بین‌المللی ادامه می‌دهند.

قدس قبله اول مسلمین و زادگاه پیامبران الهی، امروز در زیر چکمه صهیونیست های جهانخوار و زخم خورده از خنجر خونین دولت آمریکای نژادپرست حامی صهیونیسم، با تمام وجود، ما و امت های اسلامی را فرا می خواند تا به یاریش بشتابیم و با حمایت از مقاومت و پایداری، بار دیگر روح همدلی،تسامح و معنویت را در این سرزمین شریف طنین افکن کنیم.

سازمان دارالقرآن الکریم با تاکید بر اینکه قدس مسأله اصلی امت اسلام، محور نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیستی و پایتخت ابدی فلسطین است و رژیم اشغالگر جایی در سرزمین فلسطین ندارد، ضمن تبریک به مردم شریف فلسطین و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت در جهت نابودی بیت عنکبوت اشغالگران قدس شریف و محکوم کردن جنایات اخیر، حمایت همه جانبه خود را از تمامی مردم مظلوم جهان به ویژه زنان و کودکان افغانستان و فلسطین اعلام داشته و اقدامات جانانه جنبش های مقاومت فلسطین برای دفاع و باز پس گیری اراضی اشغالی را مصداق آیه شریفه "أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ" می داند  و در لبیک گویی به روایت نبوی" مَنْ سَمِعَ رجلا ینادی یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یجِبْهُ فَلَیسَ بِمُسْلِمٍ " و با تاسی به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی در راستای کمک و حمایت از مردم مظلوم و خانواده های آنان در اقصی نقاط جهان بویژه درفلسطین وغزه  تا رسیدن به پیروزی نهایی فروگذار نخواهد کرد.

آری امروز قدس بیش از هرزمان دیگر نزدیک است وشکست دشمنان آن نزدیکتر، "  إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ  أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ".

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.