پس از مدت‌ها شاهد بازگشت سید حسین حسینی به قفس توری استقلال بودیم. دروازه‌بانی که درهمین باشگاه استقلال رشد کرده و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته است.

جام حذفی  را  به هواداران  بدهکاریم

حسینی دروازه‌بانی است که اگر از لحاظ روحی و روانی شرایط ایده الی داشته باشد، می‌تواند در سخت‌ترین بازی‌ها به کمک تیمش بیاید. او اما مدتی است از آن آمادگی روزهای اوج فاصله گرفته و خودش هم درتلاش است تا دوباره به همان دروازه‌بان کم اشتباه سال‌های قبل بازگردد. آیا او موفق خواهد شد؟

پس از مدت ها درترکیب استقلال قرار گرفتی.

همین طوراست. سه ماه بود برای استقلال بازی نکرده بودم. برایم این بازی خوشایند بود. هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد.

گلی دریافت کردی که انتقادهایی به همراه داشت.

درآن لحظه تعادلم را ازدست دادم. قصد توجیه ندارم اما بخشی از این ماجرا برمی‌گردد به نیمکت نشینی‌ها. اما باید تلاش کنم این مشکل را از خودم دورکنم. می‌دانم که صد درصد آماده نیستم اما تلاش می‌کنم اوضاع را بهتر کنم.

صدمین بازی برای استقلال چه حس و حالی داشت؟

خیلی خوشحال بودم که 100 بازی برای استقلال انجام دادم. من سال‌هاست پیراهن این باشگاه را می‌پوشم و بالا و پایین‌های بسیاری را دراین باشگاه دیدم. بازی صدم برای استقلال خیلی جذاب بود. به خصوص اینکه تیم برد.

فکر می‌کنم این مهم تر بود که در روزی که 100 بازی برای استقلال انجام دادم تیم برد. امیدوارم این بردها درجام حذفی ادامه داشته باشد.

فکرمی‌کنی بازهم درترکیب قراربگیری؟

هرتصمیمی کادرفنی بگیرد می‌پذیرم. من آماده‌ام. بازی کردن برای استقلال آن قدرجذاب است که اگر هزار بار هم درترکیب قراربگیری بازهم کم است. امیدوارم تعداد بازی‌هایم روز به روز بیشتر شود.

سرنوشت تیمت را درجام حذفی چه طور پیش بینی می‌کنی؟

ما هم درلیگ برتر شانس داریم و هم درجام حذفی. شکر خدا این بازی را بردیم و یک گام دیگر به جام نزدیک شدیم. به نظر من استقلال می‌تواند جام حذفی را بدست آورد. ما شانس بالایی برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی داریم. فصل پیش هم تا فینال رفتیم که درنهایت موفق نشدیم به جام برسیم. این بار باید جبران کنیم. امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب دل هواداران را شاد کنیم. این هواداران مستحق رسیدن به یک جام هستند و ما نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم. شخصاً خیلی دوست دارم جام قهرمانی را بالای سرببرم تا خاطرات تلخ فصل قبل از ذهن همه پاک شود.

در آستانه سالگرد مرحوم حجازی هستیم.در مورد این اسطوره چه چیزی به یاد داری؟

سن من خیلی نزدیک به زمان بازی ایشان نیست، اما از زمانی که استقلال را شناختم و وارد حرفه گلری شدم همیشه دوست داشتم جا پای این دروازه‌بان اسطوره ای بگذارم. رفتار و گفتار صریح ایشان هم همیشه باید الگوی ما باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.