رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همان‌طور که در موضوع پیشگیری از کرونا اقدامات مناسبی به‌صورت جمعی انجام شد، باید برای رفع بحران جمعیت هم کاری جمعی انجام شود.

راه‌اندازی خوابگاه متأهلی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد/ کمتر از ۳ سال با خطر کاهش جمعیت فاصله داریم

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی در نشست قرارگاه مواسات و همدلی خراسان رضوی اظهار کرد: مدیران مختلف کشور باید متوجه این موضوع باشند که خطر کاهش جمعیت در پیش است و تنها کمتر از ۳ سال با این چالش بزرگ فاصله‌داریم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با تأکید بر اینکه اگر در این خصوص به‌درستی برنامه‌ریزی نشود عواقب غیرقابل جبرانی برای کشور شاهد خواهیم بود، افزود: همان‌طور که در موضوع پیشگیری از کرونا اقدامات مناسبی به‌صورت جمعی انجام شد، باید برای رفع بحران جمعیت هم کاری جمعی انجام شود.

وی بابیان اینکه اگر نتوانیم از متولدان دهه ۶۰ کشور به‌خوبی استفاده کنیم، نمی‌توانیم کسری جمعیت کشور را جبران کنیم، یادآور شد: بر همین اساس برنامه ساخت خوابگاه، برای دانشجویان متأهل در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

دکتر بحرینی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که بتوانیم خوابگاهی ویژه زوج‌های دانشجو راه‌اندازی کنیم، ابراز کرد: تلاش زیادی در این خصوص صورت گرفته است و من به‌شخصه یکی از کسانی هستم که به‌طورجدی این موضوع را پیگیری می‌کنم تا هرچه سریع‌تر شاهد فعالیت خوابگاه دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.