سخنگوی انجمن صنفی تولید کنندگان لوازم خانگی افزایش ۱۰ درصدی قیمت این محصولات را تکذیب کرد و گفت: فردی که این خبر را اعلام کرده مسوولیتی در انجمن ندارد و فقط می‌تواند در حوزه صوتی و تصویری اظهار نظر کند.

 افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تکذیب شد

قدس آنلاین: حمیدرضا غزنوی به قدس آنلاین گفت: خبر منتشر شده به نقل از رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری فاقد وجاهت و غیرکارشناسی است چرا که بر اساس اعلام وزارت صمت، لوازم خانگی مشمول  قیمت گذاری نیست و هر شرکت بنا به شرایط و مبتنی بر ضوابط تعیین شده می‌تواند قیمت محصولات را تعیین کند.

وی افزود: تولید کنندگان لوازم خانگی با تبعات افزایش شدید قیمت ارز و مواد اولیه دست و پنجه نرم می‌کنند چرا که تقاضا برای مواد اولیه از قبیل مس، فولاد، پتروشیمی‌و... بالا رفته و طبعا این افزایش تقاضا رشد قیمت را رقم زده و در تعیین قیمت تمام شده موثر واقع شده است.

سخنگوی انجمن صنفی تولید کنندگان لوازم خانگی با اشاره به افزایش حدودا ۴۰  درصدی هزینه نیروی انسانی در این صنعت گفت: این موارد منجر به افزایش قیمت لوازم خانگی می‌شود حال آن که بسیاری از تولید کنندگان افزایش قیمت نداشتند و آن‌هایی که افزایش را اعمال کردند هم معادل سال سه سال پیش بوده است.

شایان ذکر است دیروز و به نقل از علیرضا موسوی ‌مجد رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری، خبری مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی ایرانی منتشر شد که سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی امروز و در پاسخ به قدس آنلاین این افزایش را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.